X įmonės reklamos praktikos ataskaita


Marketingo praktikos ataskaita. Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės teikiamos paslaugos, vizija, misija, tikslai, uždaviniai. Orientacija. Žmonių tarpusavio santykiai įmonėje. Vertybės ir svarbiausi bendrieji reikalavimai darbuotojams. Praktikos metu pasiektų rezultatų analizė. Apibūdinti įmonę (reklamos agentūrą), kurioje atlikta praktika. Paaiškinti įmonės (reklamos agentūros) valdymą ir veiklos organizavimą. Nustatyti klientų aptarnavimo principus. Išanalizuoti reklamos agentūros (įmonės) makroaplinką ir mikroaplinką. Apibūdinti reklamos agentūros (įmonės) komunikacinį procesą, komunikavimo veiksmų rūšis. Reklamos rūšis, išanalizuoti jų ypatumus, nustatyti reklamos nešiklius. Paaiškinti agentūros reklamos produktų kainų formavimo principus, nustatyti atskirų veiksnių įtaką kainai. Išanalizuoti agentūros (įmonės) reklamos produktų/paslaugų konkurencinį išskirtinumą. Paaiškinti reklamos kūrimo ir gamybos procesus. Sukurti reklamos arba reklamos kampanijos planą, generuoti idėjas. Aptarti įmonės, kurioje atlikta praktika, bendravimo ir bendradarbiavimo aplinką. Išvados ir pasiūlymai. Išvados. Pasiūlymai.


Praktikos tikslai:

1.Įtvirtinti studijų procese įgytas teorines žinias, tobulinti profesinius gebėjimus ir bendravimo įgūdžius.

2.Gebėti agentūroje savarankiškai ir grupėje vykdyti praktines užduotis.

Praktikos užduotis:

1.Apibūdinti reklamos agentūrą, kurioje atlikta praktika.

2.Paaiškinti įmonės (reklamos agentūros) valdymą ir veiklos organizavimą.

3.Nustatyti klientų aptarnavimo principus.

4.Išanalizuoti reklamos agentūros (įmonės) makroaplinką ir mikroaplinką.

5.Apibūdinti reklamos agentūros (įmonės) komunikacinį procesą, komunikavimo veiksmų rūšis.

6.Identifikuoti

7.Paaiškinti agentūros reklamos produktų kainų formavimo principus, nustatyti atskirų veiksnių įtaką kainai.

8.Išanalizuoti agentūros (įmonės) reklamos produktų/paslaugų konkurencinį išskirtinumą.

9.Paaiškinti reklamos kūrimo ir gamybos procesus.

10.Sukurti reklamos arba reklamos kampanijos planą, generuoti idėjas.

11.Aptarti įmonės, kurioje atlikta praktika, bendravimo ir bendradarbiavimo aplinką.

X įmonės reklamos praktikos ataskaita. (2014 m. Birželio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/x-imones-reklamos-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:29