X organizacijos nesėkmingos veiklos bruožų analizė


Nesekmingos imones. Nesekmingos kompanijos. Nesekmingos organizacijos pavyzdys. Nesėkmingų įmonių pvz. Nesekmingos organizacijos. Baldu imones organizacijos strategijos.

Vadybos analizė. Įvadas. Personalo atrankos būdai. Dažniausiai pasitaikančios kandidatų vertinimo klaidos. Vadovavimas. Vadovo savybės. Vadovavimo problemos. Vadovo asmeninės problemos. Nesėkmingas lyderių vadovavimas. Tobulėjimas savęs pažinimas. Įmonės nesėkmės kaštai. Vartotojo reikalavimai. Gamyba. Visa organizacija. Įšvados. Naudota literatūra. Tikslas – tai rezultatas, kuriuo siekiama: pagaminti gaminį, suteikti paslaugą, įgyti pripažinimą, garantuoti apsaugą ir pan. Organizacijos tikslus lemia organizaciją supančios aplinkos – vartotojų, gamtos sąlygų bei gyventojų bendrijos, iš kurios atstovų susidaro organizacijos narių bendrija, – keliami reikalavimai. Strategija - tai esminės organizacijos plėtros kryptys. Jos pagrindu toliau organizuojama kasdieninė veikla, o strateginės kryptys detalizuojamos trumpesniems laiko tarpams. Strategijos horizontas, laikotarpis iki tos numatomos ateities, priklauso nuo organizacijos judrumo ir jos aplinkos.


Organizacija – tai žmonių bendrija, sąmoningai derinanti pastangas siekti bendro tikslo. Organizacijų nariai bendromis pastangomis veikia kokį nors darbo objektą ir paverčia jį darbo produktu. Organizacija yra sistema, kadangi ją sudaro tarpusavyje susiję elementai.

Organizacijos tikslai turi būti gerai suvokiami, nes tas suvokimas yra pirmasis vadybos žingsnis. Labai svarbu suprasti, kad organizacija siekia ne vieno tikslo, o viso komplekso tikslų, kartais net tarpusavyje prieštaraujančių. Joks gaminys nebus pradėtas gaminti, jokia paslauga nebus teikiama, jeigu nebus siekiama kokių nors konkrečių tikslų.

Kuriantis organizacijai pagrindiniu jos veikėju tampa verslininkas, kadangi jis suranda rinkoje vietą išradėjo sukurtai produkto ar paslaugos idėjai, paskui įtikina savininką įdėti savo turto dalį į numatomą veiklą. Šie trys veikėjai lemia organizacijos pagrindus: prie išradėjo iškeltos organizacijos sampratos (iš ko, kas ir kaip bus joje daroma) pridėjus verslininko pateikiamą taigi, greta organizacijos paskirties, kaip svarbiausio, organizacijos esmę atskleidžiančio teiginio, reikia ir organizacijos strategijos - norimo jos veiklos rezultatų ir būklės lygio tolimiausiam įmanomam numatyti ateities momentui formuluotės.

Labiausiai organizacijos paskirtis atsispindi rinkos ir visuomeninėje strategijoje, techninis tikslas – gaminio strategijoje, ekonominis tikslas – finansų ir gamybos strategijoje, gamybinis tikslas – gamybos strategijoje, socialinis tikslas – person. Naudojimasis vidiniais kompanijos resursais. Toks darbuotojų paieškos būdas sudaro galimybes įmonės žmonėms užimti aukštesnes pozicijas, skatina įmonės darbuotojus tobulėti, jei nori kilti karjeros laiptais įmonės viduje.

Atranka naudojantis esamų darbuotojų rekomendacijomis. Esami darbuotojai yra suinteresuoti rekomenduoti gerą kandidatą, kadangi jaučia atsakomybę už būsimą darbuotoją ir nenori susigadinti gero vardo darbdavio akyse. Darbuotojai dažniausiai žino žmones, kurie dirba panašiose srityse, ar yra dirbę su jais ankstesnėse kompanijose, ir gali juos rekomenduoti.

Skelbimai laikraščiuose. Ši darbuotojų paieškos forma yra labai populiari ir, galima sakyti, pagrindinė. Skelbimai laikraščiuose dažniausiai pritraukia labai daug kandidatų, tačiau labai dažnai daugelis kandidatų neatitinka keliamų kvalifikacijos reikalavimų.

Paieška universitetuose. Šio darbuotojų paieškos būdo pagrindinis pliusas yra tas, kad yra priimami jauni ir entuziastingi darbuotojai, kurie linkę mokytis ir siekti karjeros.

  • Vadyba Analizės
  • 2011 m.
  • 22 puslapiai (5065 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 32 KB
  • X organizacijos nesėkmingos veiklos bruožų analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
X organizacijos nesėkmingos veiklos bruožų analizė. (2011 m. Gegužės 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/x-organizacijos-nesekmingos-veiklos-bruozu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:52