X prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas


Vartotojo sprendimo priėmimo procesas. Plastikiniu langu rinka. Vartotojo sprendimo priėmimo pirkti proceso modeliavimas. Vartotoju sprendimo priemimo procesas. Seb 3.vartotojo sprendimo priėmimo pirkti proceso modeliavimas. Sprendimų priėmimo proceso bruožai. Prekinio zenklo vertinimas. 5 zingsniu pirkimo sprendimo priemimo modelis. Sprendimu modeliavimas. Sprendimo pirkti preke (paslauga) priėmimo procesas.

Ekonomikos kursinis darbas. Įvadas. Aprašomoji dalis. Plastikinių langų rinkos apžvalga. Teorinė vartotojų sprendimo priėmimo proceso interpretacija plastikinių langų rinkos pavyzdžiu. Aiškinamoji dalis. Plastikinių langų prekinio ženklo "danijos langai" vartotojų sprendimo priėmimo proceso tyrimo metodika. Plastikinių langų prekinio ženklo "danijos langai" vartotojų sprendimo priėmimo proceso tyrimo rezultatų analizė. Prekinio ženklo “danijos langai” vartotojų skirstymas pagal vartojimo elgseną. Plastikinių langų poreikio atsiradimo problemos pažinimas. Labiausiai įtakojančių informacijos šaltinių plastikinių langų vartotojo sprendimo priemimo procese išskyrimas. Alternatyvų vertinimo kriterijai plastikinių langų vartotojo sprendimo priemimo procese. Plastikinių langų pirkimo sprendimo priėmimo ir pirkimo proceso išskirtiniai bruožai. Plastikinių langų pirkėjų reakcijos po pirkimo galimybės. Prognostinė dalis. Prekinio ženklo “danijos langai” vartotojų sprendimo priėmimo proceso modelis. Pasiūlymai tolesnei “danijos langų” prekinio ženklo pardavėjų marketingo veiklai. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo proceso analizavimas ir pažinimas yra aktuali šių dienų tema kiekvienai rinkos sąlygomis veikiančiai įmonei, nes, esant didelei konkurencijai, kiekvienam pardavėjui yra aktualu žinoti priežastis, skatinančias vartotoją įsigyti plastikinius langus bei įsigyjimo sprendimo etapus, leidžiančius įsigilinti į vartotojų elgseną ir pasirinkimą nulemiančias produkto bei jį lydinčių paslaugų savybes, privalumus. Žinant lengviau formuoti reklaminę strategiją. Remiantis šiomis pardavėjų siekimo vartotojų pažinimo paskatomis, naudinga sudaryti plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo modelį.

Tyrimo problemą apibrėžia tai, kad plastikinių langų rinkoje prekinis ženklas danijos langai neturi vartotojų sprendimo priėmimo modelio, vartotojų sprendimo priėmimo priežastys empiriškai nėra patikrintos, kas gali reikšti, kad yra neteisingai formuojama įmonės reklaminė strategija.

Tyrimo tikslas - sudaryti plastikinių langų vartotojų sprendimo priėmimo modelį, atskleidžiant kiekvieną sprendimo priėmimo etapą ir veiksnius, įtakojančius vartotojų elgseną.

Tyrime naudojant kokybinį ir kiekybinį metodologinį principą, taikytas apklausos metodas bei anketų rezultatų apibendri tyrimo imtis siekė 20 Kauno mieto gyventojų, įvairaus išsilavinimo ir amžiaus, apklaustų atsitiktiniu atrankos būdu.

Parduodant prekę pirmiausiai reikia žinoti, kas yra prekės faktiški ir potencialūs vartotojai, kokia jų elgsena ir kaip galima įtakoti jų sprendimo priėmimo procesą. Todėl t- remiantis teorinėmis nuostatomis pateikti plastikinių langų prekinio ženklo danijos langai vartotojų elgseną bei numatyti ją įtakojančius veiksnius kiekviename sprendimo priėmimo proceso etape.

Suformavus vartotojų sprendimo priėmimo proceso modelį kiekvienai įmoplastikinių langų rinka pastaraisiais metais labai išaugo. Būstų renovacijos programų atsiradimas, viešųjų įstaigų pastatų renovacijai skiriamų lėšų didėjantis biudžetas, naujos statybos bei rekonstrukciniai pastatų darbai, savo eksploatacinį laiką atitarnavę daugiabučių namų langai – šios ir kitos priežastys paskatino vis didėjantį modernių plastikinių langų poreikio atsiradimą. Tačiau didėjanti paklausa neabejotinai iššaukė ir vis didėjančios pasiūlos kūrimąsi. Šiai dienai Lietuvos rinkoje skaičiuojama apie 2000 plastikinių langų gamintojų ir pardavėjų. Todėl drąsiai galima teigti, kad plastikinių langų rinka viena iš konkurencingiausių nišų statybinių prekių ir paslaugų rinkoje.

  • Ekonomika Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 32 puslapiai (6555 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 55 KB
  • X prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas
    8 - 1 balsai (-ų)
X prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/x-prekes-zenklo-vartotoju-sprendimo-priemimo-proceso-modeliavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:28