Žaidimo „Kauliukai“ kūrimas, naudojant C++ programavimo kalbą


Informatikos kursinis darbas.

Naudojamų paveikslėlių sąrašas. Santrumpų sąrašas. Įvadas. Užduoties formulavimas. Dėstymas. Žaidimo „Kauliukai“ rūšys. Melagis. Žaidimas „Trylika (13)“. Craps. Indiški kauliukai. Paršas. Žaidimo „Kauliukai“ kūrimo priemonių analizė. C++ programavimo kalbos apžvalga. Žaidimo „Kauliukai“ kūrimo aplinkos apžvalga. Kompiuterinio žaidimo „Kauliukai“ realizavimo struktūros aprašymas. Funkcijos „Main“ paskirtis ir realizacija. Kompiuterinio žaidimo „Kauliukai“ testavimas. Programos sveikininimąsis (pagrindinis langas). Žaidimo „Kauliukai“ meniu. Pranešimai apie klaidas žaidime. Išvados. Lietaratūros sąrašas. Priedai.


Kūrimo aplinka, kuri skirta daugialygių programų, skirtų Windows (smart clients), internetui, mobiliems prietaisams, Microsoft Office programoms, kūrimui.

Prietaisų (taip pat ir įvesties-išvestiesprietaisų) visuma, užtikrtinanti žmogaus-operatoriaus sąveikavimą su kompiuteriu.

Tai langas, kuris atsiranda darant debuging‘ą arba kurį galima iškviesti iš Debug > Windows. Patenkant į kodą (breakpoint, expcetion atsiradimas ir taip toliau) šiame lange rodomi visi įvykiai (events), kuriuos jis užrašo (expceptions, veiksmai su valdymo elementais, kreipimai į duomenų bazę ir taip toliau). Peržiūrėti, įjungti, išjungti juos galima nustatymose (Tools > Options > IntelliTrace > IntelliTrace events). Patys naujausi įvykiai randasi sąrašo apačioje, patys seniausi – sąrašo viršuje. „Live event“ įvykis – tai tą vieta kode, kur mes šiuo metu randames, kodui vykdant.

Tarnyba, kuri leidžia naudoti prijungimus tam, kad dalinti duomenis tarp aplikacijų kūrimo aplinkoje. Tai leidžia sujungti individualaus monitoringo ir atsiekimo įrankius, aprūpinant atskiro vartotojo aplinka (user interface „UI“) tam, kad peržiūrėti sisteminius duomenis.

Nemokamas ir komaptiškas kūrimo procedūrų intergavimo mechanizmas remiantis atvirkštiniu ryšiu į kūrėjo taikymo kūrimo procesus. Kūrėjo programa automatiškai išsiūntinės duomenis su ataskaitomis apie išimtis į galutinio taško tarnybą PreEmptive Analytics atsiradus klaidoms šios programos veikimo metu.

Žaidimas — būtinas žmonijos vystimosi palydovas. Archiokultūros stadijoje žaidimai vykdydavo labai svarbias funkcijas. Jie buvo naudojami augančios kartos socializacijai, kolektyvinės medžioklės paruošimui, treniruotėms. Neokultūra paleido iš baudžiavos tautiškas mases, dirbantiesiems atsirado laisvalaikis, o kartu su juo – padidinta paklausa pasismaginimams ir žaidimams. Mūsų dvidešimt pirmas amžius yra vadinomas kompiuterinę era, kadangi viskas aplinkui yra kompiuterizuota. Šiandieniniai kompiuterizacijos tempai yra aukštesni už kitų šakų vystymosi tempus. Šiuolaikiškas žmogus sąveikauja su kompiuteriu pastoviai - darbe, namie, mašinoje ir netgi lėktuve, todėl drasiai galima teigti, kad kompiuteris tapo neatsiejama gyvenimo bei kasdienybės dalimi.

Atsiradus ir išpopuliarėjus kompiuteriams, kai jie tapo visiems prieinami, atsirado ir kompiuterizuota pramogų industrija. Didžiąją, o galbūt ir didžiausiąją, šios industrijos dalį užima būtent kompiuteriniai žaidimai. Mūsų laikais kompiuteriniai žaidimai yra neatsiejama žmonijos dalis ir vargu ar įmanoma surasti žmogų, kuris nei karto nėra žaidęs kompiuterinių žaidimų. Atsirado tokia sąvoka, kaip kibersportas, atsirado kompiuterinių žaidimų klubai, klanai, festivaliai, kūrėjai ir taip toliau.

Atsiradus milžiniškai kompiuterinių žaidimų paklausai, atsirado ir paklausa ant tų priemonių vystymosi, kurios leidžia tuos žaidimus kurti.. Dabar tokios priemonės išsivysčiusios taip stipriai, kad leidžia praktiškai bet kokiam žmogui išbandyti save kompiuterinių žaidimų kūrime. Mūsų laikais praktiškai bet kokia programavimo kalba yra pritaikyta žaidimų kūrimui ir toks kūrimas priklauso tik nuo žmogaus fantazijos, kūrimo sugebėjimų ir tam tikros programavimo kalbos, kuriuoje norima kurti žaidimą, išmanymo bei orientavosi joje.

Šio kursinio darbo tikslas – sukurti kompiuterinį žaidimą „Klauliukai“. Kompiuterinis žaidimas „Kauliukai“ – tai loginis žaidimas, kuris realizuotas C++ programavimo kalboje. Žaidimas turi logiką ir šio žaidimo tikslas yra surinkti daugiau taškų už kompiuterį, mėtant kauliuką, tam, kad laimėti.

Šio kursinio darbo tikslas yra sukurti kompiuterinį žaidimą „Kauliukai“, naudojant C++ programavimo kalbą. Žaidimo rūšis yra „Paršas“.

Kadangi nėra reikalaujama, kad žaidimas turėtų grafinę aplinką, jis (žaidimas) grafinės aplinkos neturės ir visas žaidimo atvaizdavimas bei sąveikavimas su vartotoju vyks konsolinėje aplinkoje.

  • Informatika Kursiniai darbai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Olegas
  • 29 puslapiai (5688 žodžiai)
  • Universitetas
  • Informatikos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 1283 KB
  • Žaidimo „Kauliukai“ kūrimas, naudojant C++ programavimo kalbą
    10 - 1 balsai (-ų)
Žaidimo „Kauliukai“ kūrimas, naudojant C++ programavimo kalbą. (2017 m. Balandžio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/zaidimo-kauliukai-kurimas-naudojant-c-programavimo-kalba.html Peržiūrėta 2017 m. Spalio 23 d. 05:44