Žaidimų įvairovė pažinimo konpetencijos ugdymui Praeities ir dabarties technika


Sociologijos aprašymas. Žaidimų įvairovė pažinimo konpetencijos ugdymui Praeities ir dabarties technika „ Surask profesijos automobilį “. „ Lėktuvas “. „ Pažintis su automobiliu “. „ Taksi “. „ Traukinukas “. „ Laivas audroje “. „ Spalvota technika “. „ Stebuklingas maišelis “. „ Netvarkingas eismas “. „ Pirštukų lektuvas “. „ Atspėk “. „ Paukšteliai ir automobiliai “. „ Traukinukas tukas “. „ Kas greičiau už vėją “. „ Stovėjimo aikštelė “. „ Mašinytės “. „ Pyp , pyp “. „ Tutitū “.


Žaidimo eiga ir taisykės: sustatomos specialiųjų tarnybų mašinos (greitosios pagalbos, policijos ir priešgaisrinės gelbėjimo), vaikams duodamos profesinės kortelės (gydytojo, policininko, gaisrininko), auklėtoja klausia vaikų kas turi gydytojo kortelę? Vaikas, kuris turi gydytojo kortelę eina prie greitosios pagalbos automobilio.

Žaidimo pabaiga: Visi vaikai su savo gautomis profesinėmis kortelėmis susirikiuoja prie specialiųjų tarnybų mašinomis, visi pakartojame profesijų pavadinimis (gydytojas, policininkas gaisrininkas) ir mašinų pavadinimus atitinkančius profesiją( greitosios pagalbos, policininko, priešgaisrinės gelbėjimo automobilį).

Žaidimo eiga ir taisykės. Vaikai laisvai begioja aikštelėje ištiesę į šalį rankas, vaizduodami skrendantį lektuvą, kai auklėtoja pasako ,, Lektuvas tupia“, vaikai bėga tiesia kryptimi, palengva mažindami bėgimo greitį ir tupia kol sustoja. Po auklėtojos komandos ,, Pakilt“ vaikai ištiesę rankas, eina pritūpę didindami greitį ir padeda po lengva bėgti keisdami kryptį.

Žaidimo pabaiga. Žaidimą laimi geriausiai atlikę užduoti. Vaikai pasveikina rankutės paspaudimu laimėjusiuos.

Žaidimo eiga ir taisykės. Vaikai suskirstomi tris komandas, duodamos kiekvienai komandai po 1 kortelę, 1 komandai ratus, 2 duris, 3 stogą, vaikai pasako kokias dalis turi, auklėtoja vaikų klausia ko trūksta automobiliui, vaikai pasako, kad sedynių, vairo ir t.t. auklėtoja vaikams pasako kad trūkstamos dalys yra grupėje tik reikia surast, vaikams nurodamos kryptis.

Žaidimo pabaiga. Laimi komanda kuri greičiausiai randa kortelę su mašinos dalimi, vaikai apdovanojami apkabinimu.

Didaktinė užduotis (žaidimo tikslas) – suprati ,, Stop“ reikšmę.

Vaikų amžius. Įvairaus amžiaus vaikams.

Aplinka ir priemonės. Aplinka – laukas. Priemonės – lankas.

Žaidimo eiga ir taisykės. Trečdalis vaikų turi lankus. Visi vaikai turi laisvai begioti po aikštelę. Kai auklėtoją duodą signalą ,, Stop“ vaikai turintys lankus sustoja vietojo o neturintys stengiasi įlysti į lanką – taksi . Kai įlenda du ar trys vaikai laikydami lanką- taksi, visi bėga ratuku.

Žaidimo pabaiga. Paskutinieji, užėmę vietas lankuose ,, Taksi“ ar likę be vietų gauna baudos taškus. Žaidimas kartojamas, ir vakai pasikeičia vaidmenimis.

Didaktinė užduotis (žaidimo tikslas) – išmokti žodelius, susipažinti su traukinio skleidžiamu garsu.

Aplinka ir priemonės. Aplinka – grupė, laukas.

  • Sociologija Aprašymai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1991 žodis)
  • Sociologijos aprašymai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Žaidimų įvairovė pažinimo konpetencijos ugdymui Praeities ir dabarties technika
    10 - 7 balsai (-ų)
Žaidimų įvairovė pažinimo konpetencijos ugdymui Praeities ir dabarties technika. (2015 m. Gruodžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/zaidimu-ivairove-pazinimo-konpetencijos-ugdymui-praeities-ir-dabarties-technika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:04