Žaliasis marketingas


Marketingo esė. Įvadas. Ekologinio marketingo samprata ir atsiradimo priežastys. Priežastys naudoti ekologinį marketingą organizacijose ir neigiamas jo aspektas. Įmonių galimybės taikyti žaliąjį marketingą. Neigiamas žaliojo marketingo aspektas. Žaliojo marketingo kompleksas. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Temos aktualumas. Ekologinis (žaliasis) marketingas tampa svarbesniu verslo aspektu siekiant vystyti socialiai atsakinga verslą, tausoti gamtą, pritraukti naujus vartotojus ar žengti į naują verslo rinką.

Darbo tikslas – pristatyti ekologinį marketingą.

Darbo uždaviniai:

1.Identifikuoti ekologinį marketingą.

2.Išskirti priežastis, lemiančias ekologinio marketingo naudojimą organizacijose.

3.Identifikuoti žalioji marketingo kompleksą.

Naudoti metodai: informacinių šaltinių analizė.

  • Marketingas Esė
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2358 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo esė
  • Microsoft Word 37 KB
  • Žaliasis marketingas
    10 - 6 balsai (-ų)
Žaliasis marketingas. (2014 m. Gruodžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/zaliasis-marketingas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:30