Žaliosios logistikos strategijos: vartojimo struktūros analizė


Logistikos analizė. Santrauka. Tyrimo tikslai ir klausimai. Metodologija. Rezultatai. T-tyrimo palyginimas įtraukiant firmų tipus. ANOVA palyginimas įtraukiant firmų dydį. T-Tyrimo palyginimas įtraukiant aplinkosaugos problemų svarbumą. T - Tyrimo palyginimas įtraukiant aplinkosaugos politikos tipą. Demografinės analizės santrauka. Išvados.


Aplinkos problemos turi daug įtakos logistikos sprendimams visoje vertės grandinėje. Šis tyrimas identifikuoja strategijas, kurios yra labiausiai ir mažiausiai populiarios valdyti ir reaguoti į tokias problemas, ir pateikia santykių įrodymus tarp rinktinių kompanijos savybių ir tam tikrų strategijų tipų naudojamų valdant su logistika susijusį poveikį aplinkai. Duomenų šaltiniai apėmė kompanijas Jungtinėse Valstijose, Kanadoje, ir Europos Sąjungoje. Tyrimo rezultatai rodo, kad žaliosios logistikos medžiagų perdirbimas, vartojimo mažinimas, ir pakartotino medžiagų naudojimo strategijos yra visuotinai populiarios tarp industrializuotų vakarų šalių. Firmos, kurios rodo intensyvesnį įsipareigojimą gamtosaugai negu jų kolegos, naudojasi šiomis universaliomis strategijomis su įvairiais specializuotais būdais, tokiais kaip aplinkos apsaugos auditas.

Šiame straipsnyje bus analizuojama šiuo metu pasirinktų strategijų naudojimas vadovavimui ir reagavimui į aplinkosaugos problemas logistikos valdyme. Strategijos naudojamos valdyti ir reaguoti į aplinkosaugos problemas logistikoje, buvo kilusios iš plačių literatūros ieškojimų, taip pat iš diskusijų su dabartiniais logistikos vadybininkais. Dvylika aiškiai nurodytų strategijų buvo pasirinktos dėl įtraukimo į tyrimą. Šios „bendros“ dvylika strategijų buvo iš dalies pasirinktos, nes tikslas buvo ištirti aplinkosaugos valdymą per pramonės šakas visumoje, o ne specifinės pramonės viduje ar per konkrečias logistikos funkcines sritis. Be to, dauguma iš dvylikos strategijų buvo cituojamos kaip „geriausia praktika“ atvirkštinėje logistikoje/aplinkosaugos programoje. Šio straipsnio tikslais, šitos strategijos bus vadinamos „žaliosios logistikos strategijomis“.

Šis straipsnis taip pat ištirs galimus santykius tarp šešių skirtingų kompanijos savybių ir dvylikos aplinkosaugos strategijų. Šešios savybės yra organizacijos geografinė padėtis; firmos tipas; firmos dydis; aplinkosaugos problemų svarbumas; aplinkosaugos politikos oficialumas; ir logistikos dalyvavimo vaidmuo įgyvendinant aplinkosaugos politiką. Trys iš šešių (geografinė padėtis, firmos tipas ir firmos dydis) yra demografiniai kintamieji, o likusios trys gali būti vaizduojamos kaip pavyzdžiai ar pakaitalai organizacijų įsipareigojimų intensyvumui aplinkos saugumui. Apibendrinant, bus nagrinėjami šie tyrimo klausimai:

Kokios yra labiausiai, ir mažiausiai, populiarios strategijos šiuo metu naudojamos valdyti ir reaguoti į aplinkosaugos problemas logistikoje?

Kokie santykiai, jei tokių yra, egzistuoja tarp pasirinktos kompanijos savybių ir vadovavimo ir reagavimo į aplinkosaugos problemas strategijų?

Analizuojama informacija atvyko iš pašto apklausos, nusiųstos JAV, Kanados, ir Europos Sąjungos Logistikos Vadybos Tarybos (LVT) nariams. Kadangi kompanijos personalas labiausiai žinantis apie aplinkos svarstomas problemas logistikoje, tikėtina bus vidurinės ir viršutinės vadybos padėtyse, tyrimas susitelkė ties nariais, kurie yra direktorio lygio ar aukščiau. Taip pat, buvo įtraukti tiktai gamybos ir prekybos (didmenininkų ir mažmenininkų) firmų nariai. Ankstesnis tyrimas parodė gamintojus ir prekybininkus kaip "pirminius kanalo dalyvius"; tai yra pagrindiniai žaidėjai platinimo kanaluose. Paštu buvo nusiųstos 450 apklausos, atsitiktinai išrinktiems LVT gamintojams ir prekybininkams iš JAV, 130 Kanados ir 101 Europos Sąjungos LVT nariams, atitinkantiems atrankos kriterijus. Kiekvienas atrankos narys gavo pradinį apklausos paketą, susidedantį iš motyvacinio laiško, apklausos kopijos, ir voko (JAV respondentai gavo už pašto išlaidas apmokėtą grąžinimo voką). Paskui visa tai vėl nusiuntė už maždaug vieno mėnesio po pradinio siuntimo paštu. Iš JAV organizacijų buvo gautos 133 tinkamos naudoti apklausos, tai yra 29.7 procentų atsakomumas; iš Kanados organizacijų atėjo 31 tinkami naudoti atsakymai, tai yra 24.6 procentų atsakomumas; ir 24 tinkami naudoti atsakymai atvyko iš Europos firmų, atstovaudami 24.7 procentų atsakomumą. Bendrai paėmus atsakomumas buvo maždaug 28 procentai (188 tinkamos naudoti apklausos/672 tinkami respondentai).

  • Logistika Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2905 žodžiai)
  • Universitetas
  • Logistikos analizės
  • Microsoft Word 31 KB
  • Žaliosios logistikos strategijos: vartojimo struktūros analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Žaliosios logistikos strategijos: vartojimo struktūros analizė. (2015 m. Birželio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/zaliosios-logistikos-strategijos-vartojimo-strukturos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:15