"ZARA" rinkodaros planas


Ekonomikos analizė.

Įvadas. P modelis. Paslauga. Kainodara. Pasiskirstymas. Rėmimas. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Demografinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinka. Įmonė. Konkurentai. Pirkėjai. Rinkos segmentavimas. Pirkimo procesas. Ssgg analizė. Rinkodaros strategija. Klasikinė rinkodaros strategija. Partizaninės rinkodaros strategija. Išskirtinės vertės pasiūlymai. Išvados.


Kokybė - Pirmoji „Zara“ parduotuvė buvo atidaryta 1975 m. La Korunjos mieste Galisijoje, Ispanijoje. Tai, kad šiuo metu visame pasaulyje „ZARA“ veikiančių parduotuvių yra daugiau nei du tūkstančiai, įrodo, jog siūlomos prekės yra labai kokybiškos ir originalios.

Dizainas – siūlomų prekių dizainas išskirtinis, nes vyrauja įvairiūs modeliai, gaminami pagal naujausias mados tendencijas, taip pat pavaizduotas prekinio ženklo logotipas leidžia identifikuoti gamintoją.

Grąžinimas – jei prekės netinka pagal dydį arba yra netinkamos kokybės, jas galima grąžinti per 14 dienų. Prekė negali būti naudota (perkant elektroninėje „ZARA“ parduotuvėje).

Kreditavimo sąlygos – įmonės ekonominė būklė gera, finansiniai įsipareigojimai vykdomi laiku, vartotojas už prekę moka iš karto (perkant prekę).

Išsidėstymas - Prekės surūšiuotos ir išdėstytos pagal skirtingas kategorijas, bei atskirai sudėtos vyrų ir moterų prekės. Naujos kolekcijos prekės sudedamos parduotuvės priekyje, kad praeivių dėmesys būtų pritrauktas dar nematytomis prekėmis. Dažniausiai „Zara“ ieško vietos savo parduotuvėms ten, kur jau įsikūrusios brangiausios – „Prada“, „Gucci“ ar kitos. Lietuvoje didžiausios parduotuvės įsikūrusios „PC Akropolis“. Klaipėdoje taip pat.

Atsargų valdymas – parduotuvėje yra sandėliai, kuriuose laikomos prekės papildymui. Jei nebėra reikiamo dydžio, galima atsisiųsti iš kitų parduotuvių.

Ryšiai su visuomene – per socialinius tinklus pirkėjams pranešama apie vykstančias akcijas, visi organizuojami žaidimai ir akcijos skatina žmones apsilankyti parduotuvėje ir nusipirkti daugiau.

Asmeninis pardavimas – pardavėjos asmeniškai konsultuoja kiekvieną klientą, išsiaiškina jų poreikius ir pasiūlo tinkamiausią prekę.

Įstatymai, kurie reguliuoja veiklą įmonės viduje, apskaitos vedimas. Parduodamos prekės turi būti originalios.

  • Ekonomika Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (1433 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 135 KB
  • "ZARA" rinkodaros planas
    10 - 4 balsai (-ų)
"ZARA" rinkodaros planas. (2016 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/zara-rinkodaros-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:22