Žemaitijos pienas, įmonės analizė Žemaitijos pienas


Verslo analizė. Žemaitijos pienas, įmonės analizė Žemaitijos pienas.


Mūsų pagaminti produktai yra mūsų gerovės, mūsų išgyvenimo rinkos sąlygomis šaltinis;

Kiekvienas darbuotojas kasdien laiku ir puikiai atlikdamas savo darbą kuria Pridėtinę vertę, padeda išsaugoti ir pritraukti Pirkėją, o Profesinių žinių ir Nuoširdaus darbo iš pirmo karto pasiekta puiki kokybė padeda mažinti gaminamų produktų savikainą, padeda užtikrinti produkto Kokybę ir Saugą.

Pirmiausia norėčiau aptarti apie „Žemaitijos pienas“ įmonės pelningumo rodiklius 2011-2013 metais. Analizuodami juos matome, kad bendrojo pelningumo rodikliai yra beveik nepakitę. 20112013 metų laikotarpiu įmonė dirbo tuo pačiu principu, todėl sugebėjo išlaikyti 23,4-23,8% pelningumą. Įmonę galima laikyti pelninga, nes pagal bendrojo pelningumo samprata, įmonė yra laikoma pelninga, kai jos rodikliai siekia 20%. Galima pripažinti, jog 2011-2013 metų dideli procentai reiškia „Žemaitijos pieno“ racionalią rinkodarą, teisingai pasirinktas prekių kainas, aukštos kokybės produkcija tai žmonių pasitikėjimą pačia įmone. Taigi, remiantis šiais duomenimis galima teigti, jog „Žemaitijos pienas“ geba uždirbti pelno iš pagrindinės veiklos, plėsti savo veiklą bei padengti savo išlaidas.

Apskaičiavus „Žemaitijos pieno“ gavau šiuos atsakymus. 2011 metais jie siekė 7.6 %, 2012 metais – 15,9 %, o 2013 metais – 13,7 %. Nemanau, jog galima teigti, kad įmonė šiuo laikotarpiu dirbo nuostolingai, ar nepatenkinamai, nes 2012 metais, įmonė pasiekė 15 % ribą. Būtent toks nuosavybės grąžos rodiklio procentas yra laikomas normaliu ir palaikomas rinkos sąlygų. Didžiausias lūžis šioje srityje įvyko 2012 metais, kai įmonė sugebėjo šitą rodiklį pakelti kone dvigubai. Tiesa, jau sekančiais metais jis smuko, tačiau nežymiai. Galima daryti išvada, jog 2012-2013 metų laikotarpiu, įmonė dirbo pakankamai efektingai, kadangi sugebėjo pakelti savo rodiklius palyginus su 2011 metais.

Panagrinėjome įmonės pelningumo koeficientus, tačiau reikėtų nepamiršti ir jos likvidumo rodiklių. Kaip jau buvo minėta paaiškinimuose, bendrojo likvidumo koeficientas gali tiksliai parodyti ar įmonė gali savo trumpalaikiu turtu padengti ir trumpalaikius įsipareigojimus. O įmonės rodikliai yra tokie: 2011 metais – 1,7; 2012 – 2,4; 2013 – 3.

  • Verslas Analizės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1944 žodžiai)
  • Verslo analizės
  • Microsoft Word 44 KB
  • Žemaitijos pienas, įmonės analizė Žemaitijos pienas
    10 - 7 balsai (-ų)
Žemaitijos pienas, įmonės analizė Žemaitijos pienas. (2015 m. Gruodžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/zemaitijos-pienas-imones-analize-zemaitijos-pienas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 00:35