Žemaitijos pienas paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas


X organizacijos marketingo ir paskirstymo veiklu analize. Organizacijos marketingo ir paskirstymo veiklu analize. Paskirstymo kanalu analize. Paskirstymo veiklos analizė. Imones paskirstymo veiklos ir marketingo kanalu analize bei tobulinimas. Marketingo ir paskirstymo veiklu analize. Paskirstymo kanalai. Žemaitijos pienas įkurta. Žemaityjos pienas problemos. Organizacijos paskirstymo kanalas.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė. Paskirstymo veiklos analizė. Marketingo kanalų tikslų analizė. Pagrindinių veiksnių analizė. Rinkos veiksniai. Prekės veiksniai. Įmonės veiksniai. Tarpininkų veiksniai. Konkurencijos veiksniai. Problemos identifikavimas ir tikslų bei uždavinių iškėlimas. Marketingo kanalų tobulinimo sprendimai. Tarpininko parinkimas. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra.


Įmonė, pagaminusi ar įsigijusi prekes, turi jas pateikti pirkėjams. „paskirstymo vieta“ yra trečiasis 4p elementas marketingo plane. Svarbiausias šio elemento uždavinys – pateikti pirkėjams prekes priimtinu jiems laiku, patogioje vietoje, reikiamą kiekį ir tinkamai. Šie uždaviniai yra aktualūs tiek didmeninės prekybos įmonėms, tiek įmonėms vykdančioms mažmeninę prekybą.

Prekių paskirstymo kanalas - tai įmonės arba asmenys, kurie dalyvauja prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese. Norint tinkamai parinkti prekių judėjimo kanalus, reikia žinoti, kur yra pirkėjai, kiek jų yra ir kokios pardavimo sąlygos rinkoje. Į šiuos iškeltus klausimus gali atsakyti atlikti marketingo tyrimai, kurie padėtų išsiaiškinti įmonės verslo aplinką. Gautų rezultatų dėka galima priimti tikslesnius bei efektyvesnius sprendimus.

Darbo tikslas: atlikti pasirinktos įmonės ab „žemaitijos pienas” paskirstymo veiklos analizę ir pateikti pasiūlymus šios veiklos tobulinimui.

Darbo uždaviniai. Atlikti paskirstymo veiklos analizę. Atlikti marketingo kanalų tikslų analizę. Identifikuoti pagrindinius veiksnius darančius įtaką įmonės paskirstymo veiklai. Nustatyti įmonės paskirstymo veiklos problemas. Atlikti marketingo kanalų tobulinimo sprendimus. Pateikti išvadas ir rekomendacijas.

Ab „žemaitijos pienas“ - viena didžiausių bei moderniausių pieno perdirbimo bendrovių lietuvoje, kurioje šiuo metu dirba daugiau kaip 2000 darbuotojų. Ab „žemaitijos pienas“ įkurta 1924 metais. Tais metais pradėjo veikti telšių pieninė, kurios pajėgumas tuo metu buvo vertinamas kaip išties didelis. Pieninėje per metus buvo galima perdirbti apie 5 milijonus tonų pieno, tačiau superkama buvo vos apie 2 milijonus tonų. Dėl šios priežasties pieninei grėsė bankrotas. Siekiant to išvengti, viešvėnų pieninės atstovams buvo pasiūlyta prisijungti prie telšių pieninės. Susijungusios pieninės pradėjo veiklą 1935 m. Čia buvo gaminamas sviestas, grietinėlė, varškė bei išrūgų - pieno šampanas. 1957 m. Pieno pramonės valdymas lietuvoje buvo pertvarkytas - buvo sudaryti 5 pieno kombinatai: vilniaus, kauno, šiaulių, klaipėdos bei panevėžio. Sustiprėjus kolūkiams, telšių pieninės veikla suaktyvėjo, atsirado poreikis ją plėsti bei rekonstruoti pastatą. Rekonstrukcija prasidėjo 1958 m. Ir buvo atlikta per 2 metus (žematijos pienas, 2011).

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2012 m.
  • 24 puslapiai (4144 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 304 KB
  • Žemaitijos pienas paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Žemaitijos pienas paskirstymo veiklos ir marketingo kanalų analizė bei tobulinimas. (2012 m. Kovo 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/zemaitijos-pienas-paskirstymo-veiklos-ir-marketingo-kanalu-analize-bei-tobulinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:34