Žemėtvarkos vadyba ASU


Žemėtvarkos konspektas.

Valdymo sričių klasifikacija. Mokslinio valdymo mokykla 1885 – 1920. Administracinė valdymo mokykla 1920 –. Klasikinė vadybos mokykla. Elgsenos Bihevioristinė valdymo mokykla. Kiekybinių metodų valdymo mokykla nuo 40 ųjų metų. Sprendimų teorija. Matematinė teorija. Procesinis požiūris. Valdymo funkcijos. Valdymo funkcija. Aukščiausias valdymo lygmuo –. Vidutinis valdymo lygmuo –. Žemiausias valdymo lygmuo jam priskiriami. Valdymo modeliai. Centralizuoto ir decentralizuoto. Centralizuoto valdymo. Decentralizuoto valdymo modelis. Valdžia ir valdžios tipai , vadovavimo stiliai. Veiklinės komandos pagrindiniai bruožai. Konfliktų rūšys ir konfliktų valdymo būdai. Asmens konfliktas su grupe. Kontrolės tipai ir lygiai. Operatyvinė kontrolė. Sprendimų priėmimas ir sprendimų priėmimo tipai. Visuotinė kokybės vadyba ir sudedamieji kokybės elementai.


Mokslinio valdymo mokykla (1885 – 1920 m.) Žymiausi atstovai: H. Fordas, F. Teiloras, H.L. Grantas, F.ir L.Gilbertai, G. Gatt, kurie manė, kad nuolat stebint bei naudojant matavimus, logiką ir analizę, galima patobulinti daugelį rankinio darbo operacijų, tam, kad padidinti darbo efektyvumą

Administracinė valdymo mokykla(1920 – 1950 m.) Žymiausi mokyklos atstovai H. Fayolis, Dž. Muni, H. Emersonas, M.P. Follettas, J.D. Mooney, bandė parengti visuminės efektyvaus organizacijų valdymo gaires ir principus, akcentuojant valdymo veiklos turinio esmę,valdymo sistemą kurtiant iš viršaus.

Sisteminis požiūris – tai ne principų ir taisyklių rinkinys vadybininkams, o galvojimo būdas, reikalaujantis kompleksiškumo sprendžiant įvairias problemas.

Organizacija teikiama sistemiškai, visuminiu požiūriu, kuri reiškiasi kaip sudėtinga, atvira, sociotechninė sistema.

Situatyvinis požiūris(XX a., 60-ųjų m. pabaiga)Šiuo požiūriu analizuojama situacija, t.y. konkrečių aplinkybių, įtakojančių organizaciją tam tikru konkrečiu laiku, rinkinys.

Situatyvinis požiūris teigia, kad tokių pačių valdymo veiksmų rezultatai skirtingose situacijose, gali iš esmės skirtis.

Todėl vykdant valdymo veiksmus, privalu vadovautis ta situacija, kurioje funkcionuojama

Procesinis požiūris Pirmieji pasiūlė Administracinio valdymo mokyklos atstovai (konkrečiai, A, Fajolis), kai buvo bandoma aprašyti valdymo funkcijas, kaip nepriklausomas vieną nuo kitos.

Tačiau procesiniu požiūriu – kiekviena valdymo funkcija reiškiasi kaip procesas, susidedantis iš tarpusavyje susietų veiksmų.

Todėl valdymo procesas – tai visų – planavimo, organizavimo, vadovavimo, kontrolės, koordinavimo ir kt. funkcijų suma.

Koncepcija2 Profesionalioji (praktinė) vadyba – tai mokslo, meno (techne) ir valdymo praktikos derinys, garantuojantis organizacijos funkcionalumą, veiksmingumą ir gyvybingumą.

  • Žemėtvarka Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (1490 žodžių)
  • Mokykla
  • Žemėtvarkos konspektai
  • Microsoft Word 465 KB
  • Žemėtvarkos vadyba ASU
    10 - 4 balsai (-ų)
Žemėtvarkos vadyba ASU. (2016 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/zemetvarkos-vadyba-asu.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:47