Ženklų reikšmės komunikacijoje


Komunikacijų savarankiškas darbas.

Įvadas. Įmonės pristatymas. Įmonės apžvalga. Pasirinktos įmonės reklaminių pranešimų semiotinė analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Problema – nesuklystant išsirinkti studijų programą atitinkančią įmonę ir nagrinėjant jos išorinę komunikaciją viešojoje erdvėje pasirinkant vaizdinius (kombinuotus) pranešimus.

Darbo tikslas – parengti rašto darbą ženklų reikšmių komunikacijoje tema.

Aprašymas. Pateikiamas trumpas pasirinktos reklaminės žinutės apibūdinimas (aprašomas pranešimo turinys);

Rekonstrukcija. Identifikuojami ir pateikiami tiesioginiai ir netiesioginiai (neišreikšti žodžiais) turinio aspektai;

Kompanijos pavadinimą įkvėpė jos įkūrėjo vaikai Filippas ir Martina, kurie įmonės vadovui yra tyrumo ir nuoširdumo sinonimas. Gimus trečiajam vaikui Tommaso, buvo sukurta kūdikių priežiūros produktų linija „Tommy Baby“.

„Philip Martin“ – tai garantija klientams. Linija reiškia sveikatingumą, efektyvumą ir veiksmingus sprendimus. Sėkmingo verslo modelis, unikalus savo srityje sėkmingai veikia jau daugiau nei 30-tyje šalių visame pasaulyje.

Kompanijos filosofija atsispindi jos logotipe, kuris žymi prekės ženklą. Dvi persipynusios rankos yra viso Philipo Martino pasaulio darbo ir bendradarbiavimo metafora. Akis logotipo viduryje reiškia, kad Philipas Martinas žvelgia į ateitį.

Ženklų reikšmės komunikacijoje. (2018 m. Sausio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/zenklu-reiksmes-komunikacijoje.html Peržiūrėta 2018 m. Sausio 20 d. 05:31