Žinomumas ir reklamos efektyvumas UAB Statoil


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Uab ,,statoil“ žinomumo ir reklamos efektyvumo tyrimas. Išvados. Rekomendacijos. Priedai. Paveikslėlių sąrašas. Literatūros šaltiniai.


Pasirinkau atlikti tyrimą apie UAB ,,STATOIL“ degalinės žinomumą ir reklamos efektyvumą. Šią įmonę pasirinkau, nes ir pati naudojuosi jos teikiamomis paslaugomis. Sudarysiu anketą, kuri padės sužinoti respondentų nuomonę ir, kuria naudodamasi galėsiu atlikti analizę.

Taigi pradėsiu nagrinėti savo anketos duomenis.

Atlikus šį tyrimą sužinojau respondentų nuomonę apie reklamas, jų daromą poveikį, apie reklamų efektyvumą, naudingumą ir informatyvumą.

Atlikus šį tyrimą galime pastebėti, kad moterys aplausose dalyvauja efektyviau, nei vyrai. Dauguma dalyvavusių apklausoje buvo 18-25 amžiaus respondentai, taip pat pastebime, kad tokiose apklausose didžioji dalis dalyvavusių buvo studentai ir dauguma mano respondentų buvo gyvenantys mieste. Apie reklamos naudingumą sužinojau paklaususi ar jos yra naudingos ir daugėlis respondentų mano, kad reklamos yra naudingos mūsų visuomenėje. Išsirinkusi būtent UAB ,,STATOIL“ degalinę norėjau sužinoti, ką respondentai mano apie įmonės reklamas, ar dažnai jas pastebi, ar jos daro respondentams įtaką. Degalinės reklamas dauguma respondentų pastebi retai, bet ne visi yra ir dažnai pastebinčių. Išsiaiškinus ar respondentai pastebi reklamas, sužinojau ir kur dažniausiai jos pastebimos, manau atsakymas tikrai nenustebino ir normalu, kad degalinės reklamos dažniausiai pastebimos stenduose. UAB ,,STATOIL“ degalinė tikrai populiari tarp mano apklaustųjų respondentų, nes paklausti ar jie dažnai lankosi toje degalinėje daugėlis atsakė, kad lankosi kartais ir dar kiti, kad lankosi dažnai. Vieni degalinėje lankosi dažniau kiti rečiau. Dažniausiai žmonės į degalinę užsuka rečiau nei kartą per mėnesį, kiti kartą per mėnesį, treti užsuką net po kartą į savaitę, o užsukančių į degalinę kasdien respondentų yra nedaug. Paklausti ar informatyvios ,,STATOIL“ reklamos respondentai atsakė, kad reklamos yra informatyvios. Visi žinome, kad skelbiamos reklamos televizijoje, stenduose, internete, spaudoje ar radijuje, skatina mus naudotis reklamuojamomis paslaugomis ar prekėmis. Respondentai taip pat manė, kad reklamos daro įtaką jų apsisprendimui naudotis būtent UAB ,,STATOIL“ degalinės teikiamomis paslaugomis. Kartais žmonės paklausti ar reklamos teikia naudą atsako, kad tai šlamštas ir pan.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2074 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 866 KB
  • Žinomumas ir reklamos efektyvumas UAB Statoil
    10 - 4 balsai (-ų)
Žinomumas ir reklamos efektyvumas UAB Statoil. (2015 m. Gegužės 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/zinomumas-ir-reklamos-efektyvumas-uab-statoil.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 21:33