Žlugusio ir sėkmingo jaunimo auditorijai skirtų prekės ženklų reklamos kampanijų palyginimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Prekės ženklas ir reklama. Prekės ženklo samprata. Pagrindinės reklamos priemonės, dažniausiai taikomos Lietuvoje. Reklama spaudoje. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Reklama televizijoje. Reklama internete. Radijo reklama. Lauko (išorės) reklama. Demonstracinė reklama. Renginių rėmimas. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos, reklaminės kampanijos ir jų lyginimai. „Effigy“ įvedimas į rinką. „Effigy“ spaudoje. „Effigy“ radijuje. Vartotojų apklausa. „Chuwak”. Pradžia. Vizija. Reklamos. Naujų rūbų pristatymas. Vartotojų apklausa. „Effigy” ir „Chuwak” strategijų lyginimas. Išvados. Pasiūlymai. Informacinių šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas – išsiaiškinti ar iškeltos hipotezės yra teisingos.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti ir pristatyti mokslinę literatūrą apie prekės ženklą, pagrindines reklamos priemones ir jų poveikį vartotojui.

2.Išanalizuoti konkrečią „Effigy“ reklamą ir pristatyti kokios priemonės buvo naudotos.

3.Išanalizuoti „Chuwak“ prekės ženklo populiarinimo strategiją ir būdus.

4.Palyginti abu prekės ženklus ir išsiaiškinti kurio strategija teoriškai ir praktiškai buvo sėkmingesnė.

5.Atlikti vartotojų apklausą, kurios tikslas – sužinoti ar buvo veiksmingos parinktos reklamos priemonės (jaunimo auditorijos pasiekiamumas).

6.Išanalizuoti ir pristatyti apklausos rezultatus.

Baigiamojo darbo metu buvo atliktos dvi vartotojų apklausos, kuriomis siekta išsiaiškinti šių prekės ženklų reklaminių kampanijų pliusus ir minusus. Apklausoje sudalyvavo 100 respondentų tiriant „Effigy“ reklamas bei 100 respondentų norint sužinoti jų nuomonę apie „Chuwak“ pasirinktą strategiją. Susisteminti duomenys, duomenų analizė bei išvados pateikiami baigiamajame darbe, taip pat jo prieduose.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2014 m.
  • 57 puslapiai (12080 žodžių)
  • Mokykla
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 3623 KB
  • Žlugusio ir sėkmingo jaunimo auditorijai skirtų prekės ženklų reklamos kampanijų palyginimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Žlugusio ir sėkmingo jaunimo auditorijai skirtų prekės ženklų reklamos kampanijų palyginimas. (2014 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/zlugusio-ir-sekmingo-jaunimo-auditorijai-skirtu-prekes-zenklu-reklamos-kampaniju-palyginimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:16