Žmogaus ir kompiuterio sąveika. Teksto redaktorius


Vartotojo ir kompiuterio saveika. "žmogaus ir kompiuterio sąveika". Kompiuterio sandara testas. Kompiuterio sandara tekstas. Zmogaus ir kompiuterio saveikos svarba. Teksto redaktoriaus testai. Žmogaus komputerio sąveika bakalauro darbas. Žmogaus ir kompiuterio sąveika kursinis darbas. Žmogaus ir kompiuterio sąveika konspektas. Testas teksto redaktorius.

Informatikos kursinis darbas. Įvadas. Teksto redaktorius. Programos naudojimas. Programos atitikimas žks principams. Išvados. Literatūra. Parašytas java kalba. Žmogaus ir kompiuterio sąveika (žks) yra tyrimas, planavimas ir projektavimas sąveikos tarp žmonių ir kompiuterių. Jis dažnai suvokiamas kaip kompiuterių mokslo, elgsenos mokslų, dizaino ir keleto kitų studijų sričių sankirta. Sąveika tarp vartotojų ir kompiuterių įvyksta vartotojo sąsajoj (arba tiesiog sąsajoj), kuri apima programinę ir techninę įranga, pavyzdžiui, simboliai ar objektai rodomi programinės įrangos asmeniniame kompiuteryje monitoriuje, gauti iš vartotojų per nustatyta įranga, pavyzdžiui, klaviatūros ir pelės ir kitų, sąveika su didelio masto kompiuterinių sistemų, pavyzdžiui, orlaivių ir elektros jėgainėse. Kompiuterinės įrangos asociacija apibrėžia žmogaus ir kompiuterio sąveika kaip "disciplina susijusi su projektavimo, vertinimo ir įgyvendinimo interaktyvių žmonėms skirtų kompiuterinių sistemų ir su pagrindinių juos supančių reiškinių reiškinių tyrimas. " svarbus žks aspektas yra vartotojų pasitenkinimo užtikrinimas. Kadangi žmogaus ir kompiuterio sąveika tiria žmogaus ir prietaiso sąjungą, ji naudoja žinios iš žmogiškosios ir techninės pusės. Iš mechanizmo pusės svarbios kompiuterinės grafikos, operacinių sistemų, programavimo kalbų tematikos. Iš žmogiškosios pusės - komunikacijos teorija, grafinio ir pramoninio dizaino disciplinos, kalbotyros, socialinių mokslų, kognityvinės psichologijos ir žmogiškieji veiksniai yra svarbūs. Inžinerija ir projektavimo metodai yra taip pat aktualūs. Dėl daugiadalykio pobūdžio žks, žmonėms su įvairia specializacija gali prisidėti prie jos sėkmės. Žks taip pat kartais vadinami žmogaus ir mašinos sąveika arba kompiuterio-žmogaus sąveika. Dėmesys žmogaus ir mašinos sąveikai yra svarbus, nes prastai suprojektuota žmogaus ir mašinos sąsaja gali sukelti daug netikėtų problemų. Klasikinis pavyzdys yra trijų mylių saloje avariją, kur tyrimų daroma išvada, kad žmogaus-mašinos sąsajos dizainas buvo bent iš dalies atsakingas už katastrofą. Be to, nelaimingų atsitikimų aviacijoje sukėlė gamintojų sprendimai naudoti ne standartinio skrydžio priemones ir / arba droselio kvadrantas išdėstymus: nors naujas dizainas buvo laikomas pranašesniu atsižvelgiant į žmogaus ir kompiuterio sąveiką, lakūnai jau buvo įsišakniję "standartinį" išdėstymą ir taip konceptualiai gera idėja iš tikrųjų turėjo nepageidautinų rezultatų.

Žmogaus ir kompiuterio sąveika. Teksto redaktorius. (2011 m. Kovo 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/zmogaus-ir-kompiuterio-saveika-teksto-redaktorius.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:11