Žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymas kelionių agentūroje


Vadybos kursinis darbas. Santrauka. Įvadas. Kelionių agentūros „ jūsų ir mūsų sėkmė“ veiklos ir literatūros šaltinių analizė. Žmogiškųjų santykių teorijos ir jos atstovų analizė. M. P. Follet. E. Mayo. Č. Bernardas. Teorinė motyvacijos analizė. A. Maslow poreikių hierarchija. F. Hezbergo dviejų veiksnių motyvacijos teorija. D. McClelland trijų veiksnių poreikių hierarchija. D. Makgregoro X ir Y teorijos. ERG teorija. Žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymo galimybių empirinis tyrimas kelionių agentūroje „Jūsų ir mūsų sėkmė“. Tyrimo eiga, metodologija, respondentai. Tyrimo duomenų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas.


Kursiniame darbe pateiktas tyrimas apie žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymo galimybę kelionių agentūroje „Jūsų ir mūsų sėkmė“. Numatytas darbo objektas - žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymas kelionių agentūroje „Jūsų ir mūsų sekmė“. Darbo problematika susijusi su vadovų ir pavaldinių blogais santykiais, vadovų nemokėjimo vadovuti, įžvelgti savo darbuotojų poreikių, ko pasekoje darbuotojai praranda motyvaciją dirbti ir mažėja darbo našumas bei kokybė.

Teorinėje dalyje aptariama vaadybos esmė, žmogiškųjų santykių mokyklos samprata, jų atstovai bei jų nagrinėjamos teorijos, motyvacijos svarba.

Teorinės medžiagos analizė parodė, kad žmogiškųjų santykių vadybos teorija yra labai naudinga darbuotojams. Kai vadovas vadovaujasi šia teorija jo pagrindinė užduotis yra gerai pažinti savo darbuotoją psichologiškai ir tinkamai jam atsilyginti už darbą. Taip pat vadovas turi sutelkti didesnį dėmesį į pavaldinio asmenines savybes, sugebėjimus bei tinkamai juos motyvuoti ( ne tik finansiškai).

Darbo pabaigoje suformuluotos žmogiškųjų santykių kokybės gerinimo kryptys, kuriose siūloma vadovams daugiau skirti dėmesio savo darbuotojams, į organizacijos valdymą įtraukti kiek įmanoma daugiau darbuotojų.

Darbo objektas: žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymas kelionių agentūroje „Jūsų ir mūsų sėkmė“.

Darbo tikslas – išnagrinėjus žmogiškųjų santykių vadybos teoriją, pritaikyti ją kelionių agentūroje „Jūsų ir mūsų sėkmė“.

Darbo uždaviniai:

1. išanalizuoti žmogiškųjų santykių vadybos teorijos sampratą.

2. susipažinti su žmogiškųjų santykių atstovais ir jų nuopelnais.

3. išanalizuoti darbuotojų motyvacijos svarbą.

4. išanalizuoti žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymo galimybes kelionių agentūroje.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 20 puslapių (4560 žodžių)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 53 KB
  • Žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymas kelionių agentūroje
    10 - 9 balsai (-ų)
Žmogiškųjų santykių vadybos teorijos taikymas kelionių agentūroje. (2015 m. Vasario 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/zmogiskuju-santykiu-vadybos-teorijos-taikymas-kelioniu-agenturoje.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 07:57