Žmonių bendravimas (Viešbučiams ir restoranams)


Vadybos esė. Anotacija. Įvadas. Informacija apie angliją. Įdomūs faktai apie šalį. Verslo etiketas. G. Hofstede kultūrų klasifikavimo modelis. E. T. Hall klasifikavimo modelis. R. Lewis kultūrų klasifikavimo modelis. “Bill’s”. Komunikacija su respondentu. Grupės darbas. Išvados ir rekomendacijos. Klausimynas ir atsakymai.


Apibendrinant, galima daryti išvadas, jog žmogus su kuriuo bendravome yra labai draugiškas ir maloniai atsakė į visus mūsų pateiktus klausimus. Jis nepatiria didelių komunikacijos problemų, bendraudamas su klientais, nes puikiai moka anglų kalbą, bet kai jų kyla, tai jis vistiek randa būdą, kaip susišnekėti su klientais, pavyzdžiui gestais. Šio žmogaus kolegos labai gerbia savo kultūrą, todėl perdėtai nieko apie ja nepasako, nebent kai jų ko nors paklausi, jie maloniai tau atsakys, nes supranta, kad visi žmonės yra skirtingi, todėl jie nediskriminuoja vienas kito. Vaikinas yra labai plačių pažiūrų ir jis nesmerkia nei vieno žmogaus dėl to, ką jie daro ar kuo tiki. Galime teigti, jog "cultural glasses" neturi jokio neigiamo poveikio jo santykiams su kitais žmonėmis.

  • Vadyba Esė
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (2551 žodis)
  • Vadybos esė
  • Microsoft Word 34 KB
  • Žmonių bendravimas (Viešbučiams ir restoranams)
    10 - 2 balsai (-ų)
Žmonių bendravimas (Viešbučiams ir restoranams). (2014 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/zmoniu-bendravimas-viesbuciams-ir-restoranams.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:42