Žmonių reagavimas į reklamos poveikį


Psichologijos referatas.

Įvadas. Naudojami reklamos būdai. Muzika. Emocijos. Žinomi veidai. „Bandos jausmas“. Apgaulingą įspūdį sukuriančios frazės. Įsimintini šūkiai. Reklamos įtaka. Išvados.


Muzika ir kiti garso efektai prideda reklamoms specialią atmosferą, sukuria nuotaiką bei padeda apibrėžti žmonių grupę, kuriai skirta reklama. Būtent muzika atlieka svarbų vaidmenį pateikiant reklamą ir bandant įtikti vartotojui.

Žmones dažnai sudomina reklamos, kurios paremtos tam tikromis emocijomis, pavyzdžiui meile,juoku, neapykanta, užuojauta ar gailesčiu. Dažniausiai tokios reklamos, kurios priverčia žmogaus širdį suvirpėti susilaukia daugiausiai dėmesio.

Žinomų žmonių veidai pritraukia daugiau dėmesio, todėl neretai įvairiose reklamose galima pastebėti nemažai įžymybių. Tai dar vienas triukas bandant suvilioti žmones pirkti siūlomas prekes ar paslaugas.

Dažniausiai reklamos pramonė atsižvelgia į tai, kad dauguma žmonių nori jaustis visuomenės dalimi, neišsiskirti iš kitų arba sekti naujausias socialines madas.

Lietuvoje tai galima pastebėti per krepšinio čempionatus, kai pergalių proga siūlomos įvairios akcijos, o tai žmones skatina sirgti už savo komandą.

2) įsimena reklamos turinį ir idėją;

Nors dažnai žmonės mano, kad reklama jų neveikia, tačiau dabartinė reklama ištobulėjo taip, kad sugeba nepastebimai įsiūlyti produktus.

  • Psichologija Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (673 žodžiai)
  • Universitetas
  • Psichologijos referatai
  • Microsoft Word 95 KB
  • Žmonių reagavimas į reklamos poveikį
    10 - 4 balsai (-ų)
Žmonių reagavimas į reklamos poveikį. (2016 m. Gegužės 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/zmoniu-reagavimas-i-reklamos-poveiki.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 06:08