Žolės riedulys BMX dviračiais


Marketingo referatas.

Naujo produkto kūrimas. Žolės riedulio industrija. Bmx industrija. Naujo produkto pozicionavimas. Renginio paramos galimybės. Naujo produkto tyrimas. Priedas.


Pasirinkto naujo produkto Žolės riedulio su BMX dviračiais tyrimas. Ištirti šios paslaugos sėkmę rinkoje, buvo pasitelktas anketinės apklausos metodas. Imtis (grupinė atsitiktinė) – 40 respondentų, sudarytu iš žolės riedulio ir BMX atstovų, taip pat nesusijusių su šiomis sporto šakomis.

Šiuo atveju 55% apklaustųjų buvo moterys, o 45% vyrai. Pagal amžiaus grupės respondentai pasiskirstę taip 16-28metų. Dauguma respondentų yra iš Vilniaus regiono. Respondentų pajamos pasiskirstę nuo 300 iki 1500 eurų, o vidurkis 650 eurų. Daugiausia respondentų turi vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą.

Toliau respondentų buvo klausiama kaip jie praleidžia laisvalaikį ir kaip aktyviai tą daro.

Kaip matoma, respondentai daugiausiai laisvo laiko praleidžia kavinėse, kitų sporto šakų varžybose, kelionėse bei namuose. Minėtame pasirinkime respondentai laisvalaikį leidžia aktyviai ir dažnai, tam išleisdami vidutiniškai 50 eurų.

80% respondentų domisi žolės rieduliu, iš kurių 63% yra žaidžiantys. BMX dviračių sportu besidominčių respondentų buvo vos 8%, iš kurių dauguma yra stebinčių šią sporto šaką. Respondentams pristatėme naują produktą.

20% vertino teigiamai, 47% vertino vidutiniškai. Tokį vertinimą respondentai grindė teigdami, kad naujovės yra įdomios, jos traukia žmones, taip pat kaip neįprastą, dar nematytą reginį, dėl to vertindami naują produktą tik vidutiniškai. 66% respondentų šį produktą išbandytų kaip žiūrovai, 30% respondentų kaip dalyviai. 43% respondentų naują produktą įvardino kaip eilinį reginį, išskiriantį šiokiu tokiu unikalumu, tuo tarptu kaip mėgėjišką sportą rinktųsi 25%, taip pat 25% respondentų šį produktą vertina kaip ekstremalaus laisvalaikio praleidimo būdą. Paskutiniu klausimu respondentų klausėme, ar jie po pabandymo dar kartą vartotų produktą – 50% atsakė, kad nevartotų, likę respondentai pasiskirstė nuomone, kad vartotų kaip žiūrovas arba dalyvis.

Apibendrinus galima pateikti išvadą, kad produktą vartotojai būtų linkę išbandyti. Atlikus regresinę koreliacijos analizę gauta stipri neigiama koreliacija, t.y. respondentai kurie domisi viena iš pasirinktų šakų (arba abejomis), tie sporto šaką išbandytų kaip žiūrovai, o nesidomintys kaip žaidėjai.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (1789 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 204 KB
  • Žolės riedulys BMX dviračiais
    10 - 10 balsai (-ų)
Žolės riedulys BMX dviračiais. (2016 m. Kovo 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/zoles-riedulys-bmx-dviraciais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:03