Žurnalų marketingo analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Truputis istorijos apie žurnalus, pirmasis lietuviškas žurnalas. Žurnalų klasifikacija. Prekės pardavimo vietos. Rinkos segmentacija. Prekės kainos dydis. Rėmimas. Pasiūlymai dėl naujos prekės kūrimo. Išvados. Literatūros sąrašas.


Savo darbe išnagrinėsiu žurnalų marketingą. Įsigilinsiu į jų asortimentą, kainą, pateikimo būdus vartotojams ir koks pats priimtiniausias žurnalo dizainas vartotojams.

Darbo tikslas. Žurnalų analizė 4P požiūriu.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti žurnalų klasifikaciją.

2.Išsiaiškinti populiariausias žurnalų pirkimo vietas.

3.Atlikti prekės segmentaciją

4.Nustatyti žurnalų kainos dydį pasirinktoje rinkoje

5.Pasiūlyti naujos prekės kūrimą/modifikavimą

Žurnalų marketingo analizė. (2013 m. Spalio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/zurnalu-marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:32