Žvakių gamyba verslo planas


Verslo verslo planas.

Žvakių gamyba verslo planas.


UAB „24 žvakės“ įsteigta 2015 m. gruodžio 7 d. Įmonė planuoja užsiimti žvakių gamyba. Organizacijos pavadinimas parinktas remiantis istorija. Liuteronų teologas J. H. Wichernasbe 1839 m. įvedė tradiciją kiekvieną gruodžio mėnesio dieną iki Kalėdų uždegti po žvakę. Taip Kalėdų išvakarėse kiekvienuose namuose degdavo 24 žvakės. Ir nors ši tradicija pasikeitė (dabar žvakė uždegama ne kasdien, o tik po vieną per savaitę), tačiau išliko iki šių dienų. Įmonė taip pat tikisi, kad ji augs, keisis, tačiau gyvuos daugybę metų.

UAB „24 žvakės“ gamins dviejų rūšių: cilindro ir piramidės formos dekoratyvines rankų darbo žvakes. Ši veikla buvo pasirinkta, kadangi tai susiję su įsišaknijusiomis tradicijomis, be to įmonė yra pajėgi įsitvirtinti Lietuvos rinkoje. UAB „24 žvakės“ privalumas – kokybiška prekė už prieinamą kainą, kurios dizainas patiks, net išrankiausiam pirkėjui. Gamybos procese bus naudojamos parafino granulės, iš kurių pagamintos žvakės ilgai dega, neskleidžia nemalonaus kvapo ir nerūksta.

Visas pradinis finansavimas bus padengtas akciniu kapitalu, kuris sudarys 111 000 eurų. Įmonėje yra 4 akcininkai. Išleista 11100 vnt. akcijų. Vienos akcijos nominalioji vertė yra 10 Eur. UAB „24 žvakės“ nuomosis patalpas Pramonės g. 135, Vilniuje. Patalpų plotas – 140 kv. m. Įmonė yra maža, joje dirba 12 darbuotojų: direktorius, gamybos vadovas, buhalterė ir rinkodaros specialistas, 8 pagrindiniai darbininkai. Visi darbuotojai yra kvalifikuoti, todėl įmonėje stengiamasi išlaikyti darbuotojų motyvaciją toliau dirbti efektyviai – įrengtas darbuotojų kambarys su patogumais, mokamas aukštesnis negu minimalus darbo užmokestis, suteikiamos soc. garantijos.

Apskaičiavus finansinius rodiklius, gaunami įmonei bei investuotojams palankūs rezultatai – veikla vertinama kaip efektyvi. Grynasis pardavimų pelningumas yra 10,97 proc.: 1 pardavimo pajamų euras uždirba 0,11 Eur grynojo pelno. Nuosavo kapitalo pelningumas įmonėje siekia 10,59 proc., tai galima vertinti labai gerai. Vienam pardavimo pajamų eurui išleidžiama 0,32 Eur veiklos sąnaudų. Įmonės trumpalaikis turtas yra didesnis už trumpalaikius įsipareigojimus 6,26 karto, tai reiškia, jog įmonė sugeba laiku atsiskaityti už savo trumpalaikius įsipareigojimus. Norint palaikyti užsibrėžtą gamybos ir pardavimo lygį, įmonė turi turėti apyvartinio kapitalo už 45350,53 Eur. Šis rodiklis rodo aukštą įmonės likvidumo lygį. Gautas lūžio taštas yra 84951,78 Eur, tad įmonė, norėdama veikti pelningai, turi gaminti ir parduoti produkcijos daugiau nei už 84951,78 Eur.

Vidutiniškai per mėnesį pirmaisiais veiklos metais ketinama pagaminti ir parduoti 24 000 vnt. žvakių. UAB „24 Žvakės“ rinkodaros strategija yra orientuota į įvairaus amžiaus vidutines ir aukštesnes pajamas gaunančius gyventojus, kurie renkasi produktus atsižvelgdami į išskirtinę kokybę bei estetinį vaizdą. Asortimentas naujais gaminiais bus pildomas atsižvelgiant į kainų bei pardavimo apimties pokytį per paskutinius pusę metų.

2. Verslo sritis. UAB „24 žvakės“ savo veiklą pradės 2016 m. sausio 2 d. Įmonė – PVM mokėtoja. Ji yra tarp nedaugelio gamybinių įmonių Lietuvoje užsiimančių dekoratyvinių žvakių gamyba, todėl į rinką įeiti gali nesunkiai. Įmonė einamaisiais metais neketina plėstis į užsienio rinką, pagrindinis tikslas – įsitvirtinti Lietuvos rinkoje tarp čia veikiančių gamintojų. Tolesnė plėtros vizija susijusi tiek su ėjimu į užsienio rinkas (Baltijos šalių ir Skandinavijos šalių), tiek ir su gaminių asortimento didinimu. Veikla yra priklausoma nuo technologinių pokyčių bei tendencijų, tačiau verslas nėra sezoniškas.

3. Verslo tikslai. Įmonės tikslas – tapti dominuojančia įmone Lietuvos rinkoje tarp dekoratyvinių žvakių gamintoj. Į ritualinių žvakių gamybą įmonė nesiorientuos, kadangi šioje sferoje milžiniška konkurencija, be to reiktų didelių investicijų į specialią įrangą. UAB „24 žvakės“ ketina nuolatos sekti technologinius pokyčius bei juos pritaikyti gamyboje, pirmaisiais 5 metais planuoja investuoti į įmonės plėtrą bei siekti ekonominio stabilumo ir klientų pripažinimo. Ateinančiais metais įmonė planuoja įsigyti daugiau žvakių liejimo formų ir praplėsti gaminamos produkcijos asortimentą. Pirmųjų metų pagrindiniai tikslai – tapti pastebima įmone rinkoje, padidini užsakovų skaičių kitų metų produkcijai parduoti, kiek įmanoma padengti pirmųjų metų išlaidas. Pirmiems dviems tikslams įgyvendinti bus pasitelkiamas rinkodaros kompleksas, ypatingai reklama. Trečiasis tikslas bus įgyvendinamas pasitelkiant rinkodaros komplekso elementą – kainą. Gamybinė savikaina bus mažinama kiek įmanoma, gaminama kokybiška produkcija, kurią pirkėjai pirktų ne tik už mažiausią rinkos kainą. Bus siekiama sudominti pirkėją kokybišku subtilaus skonio produktu, kuris bus kiekvieno stalo, šventės ar tiesiog interjero puošmena.

  • Verslas Verslo planai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 61 puslapis (12011 žodžių)
  • Kolegija
  • Verslo verslo planai
  • Microsoft Word 3148 KB
  • Žvakių gamyba verslo planas
    10 - 8 balsai (-ų)
Žvakių gamyba verslo planas. (2016 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/zvakiu-gamyba-verslo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:35