Žymių žmonių panaudojimas reklamose


Zymiu zmoniu itaka reklamose. Zymus zmones reklamose privalumai.

Vadybos referatas. Žymių žmonių naudojimas reklamoje Įvadas. Žymių žmonių įsitraukimas į reklamą –. Tyrimas paremtas trimis hipotezėmis. Įžymybės reklamose. Rinkodara su įžymybėmis. Renkantis įžymybę reklamai yra svarbu atkreipti dėmesį į tokius aspektus kaip. Penki privalumai , kodėl verta įžymybes kviesti į savo gaminių reklamas. Kokią įtaką įžymybės daro reklamai. Įžymybių įsitraukimo į reklamas rizika. Ką pakviesti į reklamą – įžymybę ar paprastą žmogų.


Žymių žmonių įsitraukimas į reklamą – tai tokia reklamos rūšis, kai įžymybė tampa prekės ženklo ambasadoriumi bei naudoja savo padėtį visuomenėje produkto reklamos tikslais bei kartais dirba kaip reklaminis modelis. Įžymybių įsitraukimas į reklamą gali būti kelių formų. Žymus žmogus gali tiesiog pasirodyti produkto, paslaugos reklamoje arba žymus žmogus gali lankytis reklaminiuose vakarėliuose, sukurti savo produktų liniją arba naudoti savo vardą kaip prekės ženklą. Dažniausiai įžymybės turi savo drabužių ar kvepalų linijas. Daugelis dainininkų, modelių ir aktorių turi bent vieną licencijuotą gaminį ar paslaugą, pavadintą jų vardu. Įžymybės dažnai reklamoms suteikia savo balsą. Kai kurių įžymybių balsai išskirtiniai, jie atpažįstami net tada, kai pati įžymybė nematoma ekrane. Tai subtilus būdas pridėti įžymybę prie gaminio ar paslaugos reklamos kūrimo. Tokios reklaminės kampanijos pavyzdys yra aktoriaus Šono Konerio balsas reklamoje „Level 3 Communications“. Įžymybių įsitraukimas į reklamą tapo pasauliniu reiškiniu, kuris itin svarbus tokiose šalyse kaip Indija, kur įžymybėms suteikiamas lyg pusiau dievų statusas. Šioje šalyje yra tarp įžymybės, kuri dalyvauja reklamoje, ir paties prekės ženklo yra atitinkamas ryšys. Šiuo metu labai išpopuliarėjo socialiniai tinklai, kur vos ne kasdien atsiranda naujų žvaigždžių. Interneto žvaigždės naudojasi internetu kaip terpe reklamai. Įmonės įžymybėms moka dideles sumas, kad šios reklamuotų jų gaminius. Tyrimai neuroekonomikos srityje leidžia išsiaiškinti, kokį efektą nervų sistemai daro įžymybių įsitraukimas į reklamą, bei siūlo reklamuotojams būdus, kuriais įžymybes galima įtraukti į reklamos procesą bei taip daryti įtaką klientams ir jų sprendimams. Per pastaruosius 25 metus įžymybių įsitraukimas į reklamas labai stipriai išaugo. Tačiau nepaisant to, vis dar neaišku, kodėl žymūs veidai reklamose turėtų būti efektyvesni nei nežymūs žmonės. 2005 ir 2008 metais atlikti tyrimai rodo, kad pozityvus stimulas (įžymybė) ir neutralus stimulas (gaminys) gali sukelti teigiamą emociją, kurią žmogus patiria žvelgdamas į įžymybę. 2010 metais Roterdamo vadybos mokykloje atliktas tyrimas, kurio metu siekta išsiaiškinti, kodėl įžymaus veido pamatymas reklamoje sukelia teigiamą efektą. Tyrimas paremtas trimis hipotezėmis:

  • Vadyba Referatai
  • 2015 m.
  • 10 puslapių (2162 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 536 KB
  • Žymių žmonių panaudojimas reklamose
    10 - 5 balsai (-ų)
Žymių žmonių panaudojimas reklamose. (2015 m. Gegužės 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/zymiu-zmoniu-panaudojimas-reklamose.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:16