3 - 4 metų amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimas


Metų amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimas Kiekio aibės vaizdiniai. Skirti ir kalboje vartoti daugiskaitą ir vienaskaitą. Rasti aplinkoje „ daug daiktų “, „ vieną daiktą “. Tikslas. Sudaryti aibes iš atskirų daiktų , išskirti iš aibės vieną daiktą. Sudaryti , grupuoti aibes pagal požymius. Atkartoti aibę iš klausos. Lyginti aibes uždejimo ir pridėjimo sugretinimo aibių lyginimo būdais. Dydžio vaizdiniai. Žinoti daiktų dydžių parametrus ilgį , aukštį , plotį , storį. Lyginti du daiktus pagal jų ilgius ir pločius uždėjimo ir pridėjimo būdais. Lyginti du daiktus pagal aukštį ir storį. Kalboje vartoti sąvokas ilgas – trumpas , aukštas – žemas platus – siauras storas – plonas. Formos vaizdiniai Pastebėti daiktų formas , grupuoti daiktus į apvalius apskritus ir kampuotus. Žinoti pagrindinius apvalių ir kampuotų daiktų požymius. Aplinkoje atrasti skritulio ir kvadrato formos daiktus. Kalboje vartoti sąvokas “ skritulys ” ir “ kvadratas ”. Tikslas. Laiko vaizdiniai. Kalboje vartoti paros dalių pavadinimus „ diena “ ir „ naktis “ Tikslas. Kalboje vartoti metų laikų pavadinimus “ žiema ” ir “ vasara ” Tikslas. Žinoti dienos ir nakties , bei žiemos ir vasaros esminius požymius. Erdvės vaizdiniai. Skirti savo kūno dalis , žinoti jų pavadinimus Tikslas. Priemonės Veiklos eiga. Skirti dešinę ir kairę rankas ir žinoti skirtingas jų funkcijas.


Veiklos eiga: Auklėtoja atsineša dvi dėžes, vienoj dėžeje vienas žaislas, o kitoje daug įvairių žaislų. Paprašo vaikų parodyti kurioje dėžeje yra vienas, o kurioje yra daug žaislų.

Veiklos eiga: Veiklai paruošiama grupė, tarp žaislų, ant stalo ir grindų padedama vienas didelis ir daug mažų kamuoliukų. Grupės viduryje padedami du lankai. Į viena lanką vaikai neš mažus kamuoliukus, o į kitą didelį kamuolį neš.

3. Sudaryti aibes iš atskirų daiktų, išskirti iš aibės vieną daiktą.

Tikslas: Sudaryti aibes iš atskirų daiktų, išskirti iš aibės vieną daiktą.

Veiklos eiga: Vaikams pateikiama didelė 20 dalių dėlionė, kurie ja sudelioja. Auklėtoja paprašo vaikų prieiti ir paimti po vieną dėlionės dalį. Kai vaikai paima visas dėliones dalis, stalas lieka tuščias, o vaikai turi po vieną dalį. Poto auklėtoja paprašo, kad vaikai vėl savo dalį padėtų ir vėl sudeliotų tapačia dėlionę.

Veiklos eiga: Auklėtoja vaikams siūlo pieštukus, kreideles ir guašą sudėti į dėžutes nuo stalo paviršiaus. Į vieną dėžutę dėti pieštukus, į kitą kreidelės ir į specialia guašo dėžutę sudėti guašo indelius.

Veiklos eiga: Auklėtoja vaikšto grupėje ir sustoja ties tam tikrais žaislais, juos įvardina garsiai(knygutės, kaladėlės, lėlės) . Sustojus suskaičiuoja ir suploja tiek kartų, kiek yra vienodų žaislų (knygutės, kaladėlės, lėlės). Vaikai turi suskaičiuoti kiek kartų auklėtoja suplojo, pasakyti skaičių garsiai ir suploti lygiai tiek pat kartų.

6. Suprasti ir kalboje vartoti sąvokas: tiek kiek, po lygiai, daugiau – mažiau, po vieną, nė vieno.

Tikslas: Suprasti ir kalboje vartoti sąvokas: tiek kiek, po lygiai, daugiau – mažiau, po vieną, nė vieno.

  • Microsoft Word 17 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1546 žodžiai)
  • Kolegija
  • Justina
  • 3 - 4 metų amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimas
    10 - 3 balsai (-ų)
3 - 4 metų amžiaus vaikų elementariosios matematikos vaizdinių suvokimas. (2020 m. Gegužės 26 d.). https://www.mokslobaze.lt/3-4-metu-amziaus-vaiku-elementariosios-matematikos-vaizdiniu-suvokimas.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 13 d. 17:14
×
127 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo