5 parų savikontrolės maitinimosi dienynas


5 parų savikontrolės maitinimosi dienynas. Pusryčiai. Pietūs. Pavakariai. Vakarienė.


Kiekvieną dieną maitinuosi Visa diena turiu tam tikru darbų todėl negaliu derinti maitinimosi laiko. Dažnai suvalgau greito paruošimo maistą. Per dieną išgeriu 2-3 puodelius kavos, retkarčiais išgeriu arbatos. Vandens visai negeriu. Saldumynų beveik nevalgau. Patinka kepti patiekalai, tačiau reikėtų valgyti virtus arba troškintus patiekalus. Atsižvelgiant į mano judrų gyvenio būdą, reikėtų sudaryti reguliaru subalansuotą maitinimosi planą, valgyti 5 kartus per dieną, gerti 3-4 litrus vandens per parą. Greito parošimo maistą reikėtų pakeisti į daržoves ir vaisius (pvz.: ananasai, obuoliai, kyviai, brokoliai, kopūstai ir t.t.).

  • Microsoft Word 14 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (336 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ernestina
  • 5 parų savikontrolės maitinimosi dienynas
    10 - 3 balsai (-ų)
5 parų savikontrolės maitinimosi dienynas. (2020 m. Gegužės 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/5-paru-savikontroles-maitinimosi-dienynas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 04 d. 14:21
×
115 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo