A3 modelio metodo analizė


Kauno technologijos universitetas. Numatomas bendras veiklos tikslas. Detaliai aprašoma esama situacija. Numatoma detali būsima situacija. Suplanuojami veiksmai būsimai situacijai pasiekti , įrašomi atsakingi asmenys. Matuojami rezultatai ir jie lyginami su tikslu.


Mūsų tikslas yra pagaminti kuo daugiau kokybiškų lėktuvų modelių per trumpiausią laiką. Mes neatsižvelgiame į broko kiekį - mūsų pagrindinis tikslas yra kuo daugiau tvarkingų, kokybės standartus atitinkančių modelių per trumpiausią laiką. Šiuo atveju, esama situacija tokia, jog vidutiniškai yra pagamina apie 15 lėktuvų 8min darbo dieną.

Lėktuvo gamybos procesą sudaro 11 darbuotojų. Iš viso yra 6 pozicijos, kuriose yra atliekamos skirtingos funkcijos. 1-4 pozicija konstruoja savo detales ir prideda jas prie 5 lėktuvėlių pusgaminių partijos. pvz.:

Pirma pozicija atsakinga už korpusą. Pagamina 5, siunčia antrai pozicijai.

Antroji pozicija gamina sparnus. Uždėjus savo pagamintus sparnus ant gautų korpusų, siunčiami nepabaigti lėktuvėliai toliau.

Trečioje pozicijoje ant 5 korpusų su sparnais uždedamos uodegos. Lėktuvėliai siunčiami toliau.

Šioje vietoje gamyba baigiasi - yra du žmonės, paskirti tikrinti pagamintų lėktuvėlių kokybę.

5 pozicijoje vyksta kokybės patikrinimas ir tikrinama, ar tarp lėktuvėlio detalių nėra per daug didelių tarpų. Jeigu naudojantis specialiu instrumentu nustatoma, jog lėktuvas neatitinka kokybės reikalavimų, jis yra nurašomas į broką. Jeigu patikrinus lėktuvą viskas gerai - jis patvirtinimas ir laikomas gerai pagamintu lėktuvu.

  • Microsoft Word 19 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (711 žodžiai)
  • Universitetas
  • Spiooglius
  • A3 modelio metodo analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
A3 modelio metodo analizė. (2017 m. Lapkričio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/a3-modelio-metodo-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 23 d. 18:12
×
143 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo