AB „Apranga“ ekonominis vertinimas


„ apranga “ ekonominis vertinimas. Darbo tikslas. Įmonės išorinė aplinka. AB „ apranga “ įmonės ištekliai ir jų vertinimas darbuotojų skaičius ir jų struktūra. 2017 lyginant su. 2016 2017 lyginant su. Tūkst. EUR tūkst. EUR tūkst. EUR. Įmonės veiklos sąnaudos ir jų struktūra. AB „ apranga “ veiklos efekto ir efektyvumo vertinimas. Efekto rodikliai Metai. AB „ Apranga “ veiklos ekonominis efektyvumas ir jo kitimas.


Darbo tikslas – įvertinti ekonominiu požiūriu AB „Apranga“ veiklą bei pateikti įmonės veiklos tobulinimo kryptis.

Darbo metodai: naudojami analizės ir sintezės, indukcijos ir dedukcijos, palyginimų bei grafinio vaizdavimo metodai.

Darbo struktūra - Teorinėje dalyje pateikiama trumpa įmonės charakteristika, aprašant bendrovės įkūrimo istoriją, įmonės dydį, bei teisinį statusą, tikslus, apibūdinant įmonės veiklą bei organizacinę struktūrą, nurodant kokioje rinkos struktūroje veikia įmonė, pažymint konkurentus, vartotojus bei reklamos strategijas. Antroje dalyje analizuojamas įmonės darbuotojų skaičius ir jų struktūra, įmonės turtas ir jo struktūra, finansiniai ištekliai ir jų struktūra, veiklos sąnaudos ir jų struktūra. Nustatomos įmonės išteklių kitimo tendencijos ir jų priežastys. Trečioje dalyje analizuojama įmonės veiklos rezultatai, jų kitimas, įvertinimas įmonės veiklos ekonominis efektyvumas skaičiuojant pelningumą, stabilumo, likvidumo rodiklius, nustatomos įmonės veiklos tobulinimo galimybės.

„Apranga“ išklauso klientus, jų pageidavimus, stengiasi visapusiškai patenkinti jų poreikius bei lūkesčius, kad viskas vyktų sklandžiai AB „Apranga“, vadovaujasi savo vizija, misija bei tikslais:

Tikslai – aprūpinti įmonės klientus kokybiška produkcija, sudaryti kuo geresnę nuomonę apie įmonę ir taip pritraukti klientus, tinkamai aptarnauti klientus.

Kaip ir visos institucijos, įstaigos ar kitokios organizacijos, taip pat ir AB „Apranga“ turi savo bendrovės vadovą – generalinį direktorių, kurį renka ir atšaukia, nustato jo atlyginimą, tvirtina pareiginius nuostatus, skatina bei skiria nuobaudas bendrovės valdyba.

Kaip ir daugelis kitų įmonių ,,Apranga“ vykdydama savo veiklą, laikosi aiškių principų:

Oligopolija – ta rinkos struktūra, kurioje tėra keletas tarpusavyje konkuruojančių įmonių. Jai būdinga:

Pagrindiniai AB Apranga konkurentai – Baltijos rinkose veikiantys prekybos tinklai, konkuruojantys įvairiuose bendrovės veiklos segmentuose.

„Lindex“ yra vienas pirmaujančių mados prekių tinklų Europoje. Jam priklauso apie 480 parduotuvių 17 šalių. „Lindex“ verslo koncepcija – mada besidomintiems siūlyti įkvepiančius ir įperkamus drabužius.

Apibendrinant galima teigti, kad AB „Apranga“ puikiai plėtoja savo veiklą nuo pat 1993m. AB „Apranga“ įmonė garsi savo produktais ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos valstybėse – Latvijoje bei Estijoje. „Aprangos“ komanda siekia išlaikyti vartotojų pasitikėjimą, juos išklausyti, bei stengiasi patenkinti jų poreikius ir lūkesčius. Kad viskas vyktų sklandžiai, AB „Apranga“, vadovaujasi savo vizija, misija bei tikslais. Taip pat svarbu paminėti, kad mūsų nagrinėjama įmonė priskiriama oligopolinei struktūrai, nes šiam rinkos tipui priklauso mažas gamintojų skaičius, įvairiarūšiai produktai, didelė kainos įtaka ir sunkus įėjimas į rinką. Taigi, AB „Apranga“ siekia kuo geresnių rezultatų pardavimų srityje, siekia užtikrinti kokybės ir kainos santykį bei džiuginti savo vartotojus plačiu ir vis atsinaujinančių produktų asortimentu.

  • Microsoft Word 299 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2458 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laura
  • AB „Apranga“ ekonominis vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
AB „Apranga“ ekonominis vertinimas. (2019 m. Gruodžio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-apranga-ekonominis-vertinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 01 d. 11:04
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo