AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ rinkodaros tyrimas


Ab "klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (klasco) rinkodaros tyrimas. Turinys. Įvadas. Ab "klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (klasco) rinkodaros tyrimas. AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (KLASCO) SSGG analizė. AB „KLAIPĖDOS JŪRŲ KROVINIŲ KOMPANIJA“ rinkodaros kompleksas. Išvados. Literatūra. Darbo tema – AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ rinkodaros tyrimas. Problema - užtikrinti ir pagerinti AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ veiklą, atsižvelgiant į vidinius ir išorinius veiksnius. Darbo objektas AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ rinkodaros veikla. Tyrimo tikslas – Įvertinti rinkodaros aplinkos įtaką. Tyrimo uždaviniai.


Vienas iš būdų kylančių problemų sprendimui yra tobulinti įmonės rinkodaros veiklą.

1.Išnagrinėti AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ rinkodaros elementų įtaką įmonės veiklai.

Šiame skyriuje bus atliekama AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) rinkodaros aplinkos (makroaplinkos, mikroaplinkos, bei rinkodaros komplekso) analizė.

Klaipėdos prekybos uosto tradicijų tęsėja KLASCO pastaraisiais metais pasiekė 13 mln. krovos ribą ir pasiekė aukščiausių ekonominių rezultatų.

Prekių arba paslaugų vartotojai daro didžiausią įtaką. Pirkėjai (klientai) lemia rinkodaros tikslus, formuoja rinkodaros kompleksą.

Pavojų AB KLASCO visų pirma sudaro vidiniai konkurentai, t.y. Klaipėdos ir už jos ribų esančios krovos kompanijos. Taigi tiesioginiai konkurentai yra krovos kompanijos, kraunančios krovinius, kuriiuose specializuojasi ir AB KLASCO. Baltarusijos kalio ir azoto trąšų gamintojai savo produktus eksportuoja per Klaipėdos jūrų uostą ir krauna KLASCO įmonėje. Baltarusai numato per Lietuvą kasmet gabenti apie 6 mln. tonų kalio trašų. KLASCO dalis - 3 mln. tonų. Taip pats kalio trąšas krauna Biriųjų krovinių terminalas (BKT). Dalį jo akcijų jau įsigijo kompanija „Belkalij". Dėl Baltarusijos krovinių Klaipėdos uostas nuolat konkuruoja su Latvija, kuri vilioja ekonominėmis nuolaidomis. Taip pat vienas iš įmonės konkurentų yra „BEGA“, kurios veikla didėja įsibėgėjus grūdų eksportui.

AB „Jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) yra privatizuota ir priklauso lietuviško kapitalo koncernui “Achemos grupė”. Tai privati įmonė, todėl valstybė turi mažesnę įtaką bendrovės politikai nei valstybinėse įmonėse. Tačiau Vyriausybės bei valstybinės įmonės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos veikla daro poveikį bendrovės veiklos planavimui.

Teigiamą poveikį turi integraciją į ES ir gerų santykių su kaimyninėmis valstybėmis palaikymas. Svarbų vaidmenį politinėje ir teisinėje aplinkoje atlieka krovinių savininkai, Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Svarbūs Lietuvos ir Baltarusijos santykiai. Lietuvos transporto sistema ir Klaipėdos uostas yra strategiškai svarbūs ir patogūs šios šalies užsienio prekybai. AB KLASCO krauna šios šalies trąšas.

AB KLASCO veiklą vykdo jautrioje ekologiniams pokyčiams aplinkoje - prie Kuršių marių ir Klaipėdos uosto kanalo bei greta Klaipėdos miesto gyvenamųjų kvartalų. KLASCO turi laikytis laikosi tarptautinių konvencijų ir Lietuvos teisės aktų reikalavimų. Darbų saugos, žmonių rizikos ir aplinkos taršos mažinimo priemonėms KLASCO sutelkė išskirtinį dėmesį investicijų programoje. Vykdomas darbuotojų švietimas, civilinio saugumo mokymai ir pratybos.

Tarptautiniams ekologiniams tikslams įgyvendinti bendrovė 2003 metais sukūrė ir įdiegė aplinkos vadybos sistemą pagal tarptautinio ISO14001 standarto reikalavimus. Aplinkos vadybos sistemos tikslas – išlaikyti teršiančių medžiagų išmetimų į aplinką lygį Taršos leidime nustatytų normatyvų ribose.

  • Microsoft Word 31 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2526 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kristina
  • AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ rinkodaros tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ rinkodaros tyrimas. (2018 m. Balandžio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-klaipedos-juru-kroviniu-kompanija-rinkodaros-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 19 d. 13:07
×