AB „Lietuvos draudimas“ kokybės vadybos principai


Įvadas. Orientacija į klientą. Vadovavimas (Lyderystė). Procesinis požiūris. Darbuotojų įtraukimas. Nuolatinis gerinimas. Faktais pagrįstų sprendimų priėmimas. Abipusiai naudingi ryšiai su tiekėjais. Sisteminis požiūris. Išvados. Literatūra.

Šiame darbe trumpai apžvelgsiu AB „Lietuvos draudimas“ kokybės vadybos principus, ir kaip tie principai veikia šią įmonę.

Draudimo paslaugų kokybę, remiantis darbuotojų nuomone, „Lietuvos draudimas“ formuoja pakankamai gerai. Darbuotojai pastebi bendrovėje vykstančius kokybės planavimo, valdymo ir tobulinimo procesus teigdami, kad „Lietuvos draudime“ vykdoma strateginė kokybės politika. Pasiekiamumo problemų „Lietuvos draudimas“ taip pat neturi, nes sudaro sąlygas būti lanksčia ir patogiai klientams pasiekiama draudimo kompanija.

Atlikęs AB „Lietuvos draudimas“ kokybės vadybos principų analizę nustačiau, kaip įmonę veikia kiekvienas principas atskirai, ir į kokius principus įmonė yra labiausiai orientuota. Lietuvos draudimui siūlyčiau atkreipti dėmesį į patalpų atnaujinimą, nes iš internete rastų pastabų galima spręsti jog aplinka nėra pati patraukliausia klientam.

  • Microsoft Word 28 KB
  • 2015 m.
  • 9 puslapiai (1118 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ernestas
  • AB „Lietuvos draudimas“ kokybės vadybos principai
    10 - 9 balsai (-ų)
AB „Lietuvos draudimas“ kokybės vadybos principai. (2015 m. Gegužės 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-lietuvos-draudimas-kokybes-vadybos-principai.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 21 d. 21:21
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo