AB „Lietuvos draudimas” paslaugų konkurencingumo tyrimas


Įvadas. Paslaugų konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis teoriniai aspektai. Konkurencijos ir konkurencingumo samprata. Įmonės marketingo veiklos konkurencingumas. AB „ Lietuvos draudimas“ charakteristika. AB „Lietuvos draudimas“ makro ir mikro aplinkos analizė. AB „Lietuvos draudimas“ ne gyvybės draudimo rinkos užimama pozicija. Vartotojų apklausos analizė.


Tyrimo objektas : marketingo priemonių naudojimas AB „Lietuvos draudimas“ veikloje.

Vizija : AB „Lietuvos draudimas“ – pirmas kiekvieno pasirinkimas :

Politinė – teisinė aplinka. Lietuvos Respublikos draudimo įstatymas numato, kad Lietuvos Respublikoje draudimo veiklą vykdyti turi teisę tik Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka įsteigtos draudimo įmonės: akcinės bendrovės ir uždarosios akcinės bendrovės. Pasikeitus politinei situacijai Lietuvoje, keičiasi ir teikiamų draudimo paslaugų sąlygos šalies rinkoje, taip pat susiduriama su daugybe kliūčių, kurias sudaro Vyriausybės suformuota griežta mokesčių sistema, tačiau įmonės žlugimo grėsmei tai neturi daug reikšmės, nes AB „Lietuvos draudimas“ yra pakankamai tvirtai finansiniu požiūriu besilaikanti kompanija. (LR draudimo įstatymas)

Nepaisant ženklaus draudimo rinkos augimo, Lietuvoje draudimo įmokos sudaro nedaug procentų šalies BVP. Tai rodo, kad AB „Lietuvos draudimas” rinka vis dar turi didžiulį augimo potencialą. Pagal bedrovės 2015 m. metinę ataskaitą, draudimo įmokų rodikliai kilo 6,8 %, tai sudarė 31,1% bendrąją draudimo rinkos dalį.

Technologinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka turi gana didelę įtaką įmonei. Išoriniai pardavėjai pradėjo efektyviai naudotis anksčiau sukurtomis interneto technologijomis, kurios supaprastino ir pagreitino priklausomų tarpininkų ir brokerių sudaromų sutarčių administravimą ir apskaitą. Taip pat plečiamos galimybės pardavinėti AB „Lietuvos draudimo" paslaugas nutolusiuose vietose dirbantiems įmonės atstovams. Veikia paruoštas vairuotojų civilinės atsakomybės privalomasis draudimas pardavimui, naudojantis Lietuvos Respublikos transporto priemonių draudikų biuro duomenų baze. Tam parengtas TIA technologija pagrįsta proceso sąveikai su Draudikų biuro naudojamomis informacijos technologijomis. Dabar yra galimybė apsidrausti ir internetu, taip pat per programą vartotojai gali pasitarti dėl reikiamos draudimo rūšies, įmokų dydžio ar terminų ir apsidrausti neišeinant iš namų, tereikia prisijungti prie AB „Lietuvos draudimo“ internetinio puslapio skyrelio - „ Savitarna Savas LD“.

Socialinė kultūrinė aplinka. Ši aplinka labai svarbi įmonės veiklai, nes paklausos dydis kinta priklausomai nuo demografinės gyventojų struktūros, požiūrių, gyvenimo stiliaus. Stengdamasis prisitaikyti prie keliamų socialinių ir kultūrinių reikalavimų ir išsilaikyti konkurencinėje kovoje AB „Lietuvos draudimas“ nemažą pajamų dalį turi skirti tiek išoriniam, tiek vidiniam patalpų dizainui, jaukumo sukūrimui, paslaugaus personalo atrinkimui. Naudojantis AB „Lietuvos draudimas" paslaugomis pastebima, kad kontaktinis personalas stengiasi, kad vartotojas pasijustų jaukiai. Prieš pradedant naudotis teikiamomis paslaugomis, vartotojui siūloma pagalba ieškant informacijos, palengvinanti kitus vartotojų poreikius.

Ne gyvybės draudimo rinkos pasiskirstymas 2015 m. sausio – gruodžio mėnesio duomenys pavaizduoti 2.2.1. paveiksle. Šaltinis: Lietuvos bankas, VŽ. Draudimo rinkoje dalyvauja daugiau nei 9 draudimo kompanijos.

Didžioji respondentų dalis, net 47 %, draudžiasi būtent AB „Lietuvos draudimas”, o tai reiškia klientų pasitikėjimą, darbuotojų įvertinimą bei paslaugos patrauklumą. Ši draudimo bendrovė jau turi lojalių vartotojų ratą, kuris kiekvienais metais vis didėja, nepaisant vis daugiau atsirandančių konkurentų, kurie siūlo analogiškas paslaugas net ir už mažesnes kainas. Kitas svarbus kriterijus, dėl kurio respondentai renkasi šią draudimo bendrovę, yra išmokos dydis, atsitikus nelaimei. Taip mano 21 % apklaustųjų. Taip pat gana didelę įtaka draudimo bendrovės pasirinkimui turi ir draugų bei pažįstamų atsiliepimai, nes didžioji dalis informacijos sklinda būtent per pačius vartotojus. Dar vienas iš kriterijų, kuriuo remiantis yra pasirenkama būtent ši draudimo kompanija, yra greitas ir teisingas nuostolių atlyginimas, kuriam AB „Lietuvos draudimas“ skiria labai daug dėmesio, vis tobulina nuostolių sureguliavimo sistemą. Tarp kitų priežasčių vartotojai paminėjo draudimo kompanijos darbuotojų aptarnavimo lygį, patogiausią draudimo vietą, kainą, draudimo kompanijos įvaizdį ir kita.

  • Microsoft Word 766 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (3697 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ida
  • AB „Lietuvos draudimas” paslaugų konkurencingumo tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
AB „Lietuvos draudimas” paslaugų konkurencingumo tyrimas. (2017 m. Lapkričio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-lietuvos-draudimas-paslaugu-konkurencingumo-tyrimas.html Peržiūrėta 2021 m. Gegužės 15 d. 15:19
Peržiūrėti darbą
×
41 mokytojas prisijungę laukia tavo klausimo