AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo perspektyvos ir ekonominiai aspektai


Baigiamojo darbo užduotis. Baigiamojo darbo žiniaraštis. Baigiamojo darbo anotacija. Final work annotation. Įvadas. Analitinė dalis. Literatūros ir informacinių šaltinių apžvalga. Lietuvos geležinkelių nauda. Dėmesys geležinkelių infrastruktūrai. Infrastruktūros modernizacija. Padalinių darbo specifika. Įmonės veikla. Teikiamos paslaugos. Konteineriniai vežimai. Vagonų parko apžvalga. Vagonų tipai. Ssgg analizė. Tiriamoji dalis. Vagonų parko sudėties ir vagonų amžiaus tyrimas. Prekinių vagonų naudojimo geografija ir jais vežami kroviniai. Prekinių vagonų poreikio realiame laike nustatymas. Vagonų poreikio nustatymo aktualumas. Prekinių vagonų poreikio ekonominiai aspektai. Vidutinis prekinių vagonų prastovų laikas, jo priežasčių analizė. Įmonės prekinio vagono išlaikymo sąnaudos. Išvados ir rekomendacijos. Naudotos literatūros ir šaltinių sąrašas.


Įvertinus krovinių gabenimo sąlygas, nustatyti Lietuvos geležinkelių prekinių vagonų parko poreikio prognozes bei pasiūlyti būdus, kurie padėtų išspręsti egzistuojančias problemas

The paper is to highlight all kinds of wagon technical and economical transportation options to continue, based on existing park facilities and transport within the projections, in each case, could choose an optimal number of freight wagons, freight wagons need to plan. Rail transport system - a strategy of any Member object. Therefore, its management and operation must be reliable, must ensure the safe operation of the railway, because any operational error can lead to very serious consequences. Therefore, it is important to always maintain a rational fleet of wagons, and wagons have so much as they needed the shipment volumes to meet. - Assessment of the conditions of transport, to establish Lithuanian railway freight wagon fleet demand forecasts and suggest ways to overcome the existing problems. Also perform AB Lithuanian railways' wagon fleet analysis to create a mathematical model, which would determine the necessary wagons need for real-time specified for a given load volumes to carry out in the transport directions Lithuanian territory, taking into account all the necessary parameters, and thus to optimize the Company and carriers private wagons in freight flows crossing Lithuanian railways are important and still remains a priority at European level, but they are not the most important, and can always be found in other cargo vehicles. Therefore, in order to rail freight continues to be profitable in order to ensure the railway transport sector, it is necessary to provide non-formal and real priority to solve the existing problems.

Temos aktualumas: Geležinkelio vagonų techninis eksplotavimas ypatingas tuo, kad traukinių sąstatai kerta kelių arba keliolikos valstybių sienas, vadinasi, vagonų techninę peržiūra ir remontą atliea įvairių valstybių tarnybos. Mūsų šalyje vienu metu naudojami kelių valstybių vagonai, kuriuos reikia techniškai prižiūrėti. Tai sukeliai tam tikrų organizacinių bei finansinių keblumu.

Praktinė darbo reikšmė: Svarbiausias geležinkelių eksploatacinės veiklos uždavinys – patikimo ir nepertraukiamo visos įrangos ir riedmenų darbo organizavimas, taip pat tobulos remonto bazės jų priežiūrai sukūrimas. Lokomotyvų ir vagonų techninės būklės palaikymas galimas tik esant efektyviai funkcionuojančiai riedmenų remonto sistemai.

Baigiamojo darbo objektas: Akcinė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ (AB „Lietuvos geležinkeliai“) – didžiausia Lietuvos Respublikos valstybinė transporto įmonė.Geležinkeliais transportuojama beveik pusė visų Lietuvos Respublikoje vežamų krovinių.

Baigiamojo darbo tikslas: Įvertinus krovinių gabenimo sąlygas, nustatyti Lietuvos geležinkelių prekinių vagonų parko poreikio prognozes bei pasiūlyti būdus, kurie padėtų išspręsti egzistuojančias problemas. Taip pat atlikti AB „Lietuvos geležinkeliai“ vagonų parko analizę, sukurti tokį matematinį modelį, kurį taikant būtų galima nustatyti reikiamų vagonų poreikį realiu laiku nurodytai duotojo krovinio apimčiai vežti nurodytomis vežimų kryptimis Lietuvos teritorijoje, įvertinant visus būtinus parametrus, ir tokiu būdu optimizuoti Bendrovės bei vežėjų privačių vagonų naudojimą.

Baigiamojo darbo uždaviniai: Baigemojo darbo uždavinius išsikėliau sau pats. Visi darbo uždaviniai yra susįje su mano darbu.

  • Microsoft Word 1454 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 59 puslapiai (11678 žodžiai)
  • Kolegija
  • Simonasą
  • AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo perspektyvos ir ekonominiai aspektai
    10 - 1 balsai (-ų)
AB „Lietuvos geležinkeliai“ krovinių vežimo perspektyvos ir ekonominiai aspektai. (2017 m. Gruodžio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-lietuvos-gelezinkeliai-kroviniu-vezimo-perspektyvos-ir-ekonominiai-aspektai.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 22 d. 16:29
×