Ab „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimas


Ab „montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. Santrauka. Abstract. Įvadas. Pagrindinės baigiamojo darbo sąvokos ir terminai. I. Teoriniai paslaugų organizacijos marketingo strategijos formavimo ir įgyvendinimo aspektai. Marketingo strategijos vieta ir reikšmė įmonės veikloje. IX. Paslaugų įmonių marketingo strategijos ypatumai. X. Marketingo „Verslas verslui“ rinkoje ypatumai. XVII. II. Ab „montuotojas“ marketingo strategijos formavimo galimybių ir prielaidų tyrimas. XXII. AB „Montuotojas“ veiklos charakteristika. XXII. AB „Montuotojas“ marketingo situacijos analizė. XXIII. AB „Montuotojas“ klientų nuomonės tyrimo metodika. XXX. AB „Montuotojas“ klientų nuomonės tyrimo rezultatų analizė. XXXI. SWOT analizė. XLI. III. Ab „montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. XLIII. AB „Montuotojas“ misija ir marketingo tikslai. XLIII. AB „Montuotojas“ paslaugų rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. XLIV. AB „Montuotojas“ pozicionavimo rinkoje būdo parinkimas. XLV. AB „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. XLVI. Išvados. LVI. Literatūra. LIX. Priedai.
  • Marketingas Magistro darbas
  • Adobe PDF 1328 KB
  • 2014 m.
  • 67 puslapiai
  • Vologda
  • Ab „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimas
    10 - 4 balsai (-ų)
Ab „Montuotojas“ marketingo strategijos formavimas. (2014 m. Spalio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-montuotojas-marketingo-strategijos-formavimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 21 d. 01:47
×