Ab pieno žvaigždės antialerginio jogurto marketingo planas


Įvadas. Marketingo aplinkos apžvalga. Rinkos apžvalga. Įmonės marketingo makroaplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. Vartotojų analizė. Ssgg analizė. Segmentavimas. Tikslinio segmento pasirinkimas. Pozicionavimas. Marketingo tikslai. Marketingo programa. Marketingo tyrimai. Veiksmų planas ir kontrolė. Išvados. Naudota literatūra.

Rementis dabartine situacija Lietuvos rinkose, o taip pat išanalizavus pradinę ir antrinę informaciją apie vartotojų lūkesčius, pajamas ir pan.,priėjome prie išvados, kad susiklosčiusiomis

sąlygomis yra tikslinga pasiūlyti rinkai savo naujus antialerginius jogurtus ir tikėtis, jog jos bus palankiai priimtos vartotojų.

Atlikus mikro bei makroaplinkos analizę, supratome, kad turime pakankamai aukštas galimybes eiti į rinką ir tikėtis užimti ten aukštas pozicijas.

Atsižvelgiant į bendrovės tikslus, bei į tą faktą, kad pristatoma prekė yra visiškai "šviežia", ir šiuo metu neturi tiesioginės konkurencijos, parinkta diversifikacinė įmonės augimo strategija. Sukurtas visiškai naujas produktas, o rinkoje mūsų veikla bus koncentruota į naujų klientų paiešką.

  • Marketingas Kursinis darbas
  • Microsoft Word 187 KB
  • 2014 m.
  • 18 puslapių (4967 žodžiai)
  • Universitetas
  • Santana
  • Ab pieno žvaigždės antialerginio jogurto marketingo planas
    10 - 7 balsai (-ų)
Ab pieno žvaigždės antialerginio jogurto marketingo planas. (2014 m. Gruodžio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-pieno-zvaigzdes-antialerginio-jogurto-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 10:06
×