AB Swedbank banko elektroninės sistemos vertinimas vartotojų požiūriu


Įvadas. Elektroninės bankininkystės samprata. Elektroninės bankinikystės įtaka bakų verslui. Pranašumai. Trūkumai. Elektroninės bankininkystės rizika. AB ,,swedbank“ veiklos analizė. Bendra informacija apie organizaciją. AB “Swedbank” vizija, misija, tikslai. Banko paslaugų pateikimas. AB „Swedbank“ teikiamų paslaugų ir produktų apibūdinimas. AB ,,swedbank“ elektroninės bankininkystės vertinimas. Anketavimas. Interviu. Fokusuota diskusijų grupė. Stebėjimas. Tyrimo duomenų analizė. Anketavimo analizė. Interviu analizė. Išvados. Rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Priedai.


Tyrimo problema: Lietuvoje paslaugas teikiantys bankai technologiniu požiūriu yra gerai pasiruošę teikti elektroninės bankininkystės paslaugas. Todėl šių paslaugų plėtrą daugiausia lemia klientų noras ir galimybės naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis. Kiekvienas bankas siekia tapti konkurencingu rinkoje, pritraukdamas žmonės lengva, patogia ir efektyvia elektroninės bankininkystės sistema. Todėl svarbu atlikti vartotojų požiūrio tyrimą ir išvardyti kokia yra vartotojų nuomonė apie AB ,,Swedbank“ teikiamas elektroninės bankininkystės paslaugas ir jų kokybę.

Tyrimo objektas: Vartotojų nuomonė apie AB ,,Swedbank“ teikiamas elektroninės bankininkystės paslaugas.

Tyrimo tikslas: Pateikti atliktos apklausos rezultatus ir įvertinti klientų požiūrį į AB ,,Swedbank“ elektroninės bankininkystės sistemą.

Remiantis tyrimo duomenimis parengti išvadas ir rekomendacijas elektroninės bankininkystės paslaugu tobulinimui.

Tyrimo metodai: Tiriant banko elektroninės sistemos vertinimą vartotojų požiūriu, naudota mokslinės literatūros bei mokslinių straipsniu analizė ir atliktos banku klientų anketines ir pusiau struktūruoto interviu apklausos.

Darbo struktūra: Projektinį darbą sudaro turinys, įvadas, keturi teoriniai ir vienas praktinis skyriai, išvados ir rekomendacijos, literatūros sąrašas, priedai.

Pagal F. Jasevičienę (2013,130 p.) elektroninių informacinių technologijų pažanga – svarbus veiksnys, kuris keičia ne tik bankų strategijas, bet ir skatina bankinių sistemų kaitą. Rinkos konkurencijos sąlygomis, finansų įstaigoms priimant sprendimus svarbi visa, laiku ir tiksli informacija. Tai teikia galimybių naudoti analitines priemones perspektyvių sričių paieškai, paslaugų kokybei gerinti, sąnaudoms mažinti, pelningiems finansiniams instrumentams ir operacijoms, taip pat bendram elektroninės bankininkystės paslaugų strateginiam planavimui.

Elektroninė bankininkystė nėra susijusi tik su kompiuteriu. Ryšiui su klientu palaikyti gali būti naudojami įvairus įrenginiai. Skiriamos šios elektroninės bankininkystės rūšys: kompiuterinė, interneto, televizinė, mobilioji, valdomas tinklas, mokėjimo kortelės (2,130).

Telefoninė bankininkystė – klientas su banku susisiekia telefonu, o kad gautų informaciją, turi nurodyti asmens tapatybės numerį ir slaptažodį. Skiriama ir mobilioji bankininkystė, kai su banku susisiekiama teksto žinutėmis (SMS) arba internetu – naudojantis bevielio ryšio programų protokolu, didelio greičio trečiosios kartos mobiliuoju ryšiu. Bankuose veikia ir išmaniesiems telefonams skirtos programos.

pagal poreikius užsisakyti ir gauti visapusišką informaciją apie savo sąskaitą;

prireikus keisti mobiliojo telefono numerį, į kuri norima gauti banko siunčiamus pranešimus;

pasirinkti sąskaita, iš kurios pageidaujama apmokėti už banko siunčiamas trumpąsias žinutes.

SMS banko paslauga yra viena didžiausių Lietuvoje naudojamų mobiliosios bankininkystės rūšių. Banko paslaugos SMS žinutėmis yra banko siunčiami SMS pranešimai klientams apie jų sąskaitų būklę arba pasikeitimus sąskaitose (2,132). Prekybos centre, autobuse, gatvėje arba namuose, Lietuvoje ar užsienyje – bet kur būdami klientai gali išsiųsti užklausą ir tuoj pat sulaukti banko atsakymo.

Kaip pabrėžia F. Jasevičienė (2013, 136 p.) elektroninės bankininkystės pranašumai lemia banko klientų daugėjimą ir iš dalies kai kurių paslaugų kainų mažėjimą. Galima išskirti keletą elektroninės bankininkystės pranašumu:

Taupo klientų laiką – nereikia eiti į banką, pildyti dokumentų, dažniausiai stovėti eilėje.

reikalavimus tik jei ji garantuotų visišką saugumą, atliktų visas paprastų pinigų funkcijas, t.y. jie būtų tokie pat funkcionalūs ir likvidus (2,138).

AB „Swedbank“ per savo veiklos laiką Lietuvoje išgyveno keletą plėtros etapų, valdymo struktūrų pasikeitimų, kas sąlygojo, jog kelis kartus buvo keičiamas organizacijos pavadinimas. Banko plėtra visada susieta bei orientuota į siekiamų tikslų išpildymą bei įgyvendinimą. Tik stipraus, neapsiribojančio vien tik organizacijos gerovės kėlimu (pelno didinimu) tikslo siekimas leidžia AB „Swedbank“ tapti patikima, visapusiškas finansines paslaugas teikiančia, privačių bei verslo klientų vertinama, socialiai aktyvia, šalies ekonomikos klestėjimo siekiančia organizacija.

  • Microsoft Word 104 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (7524 žodžiai)
  • Kolegija
  • Melanija
  • AB Swedbank banko elektroninės sistemos vertinimas vartotojų požiūriu
    10 - 2 balsai (-ų)
AB Swedbank banko elektroninės sistemos vertinimas vartotojų požiūriu. (2016 m. Lapkričio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-swedbank-banko-elektronines-sistemos-vertinimas-vartotoju-poziuriu.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 06 d. 21:09
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo