AB “Utenos trikotažas” kainų politika konkurentų atžvilgiu


Darbo tikslas. Darbo uţdaviniai. Darbo objektas. Darbo dalykas. Darbo metodologija. Darbo struktūra. Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Gamybos kaštus. Grietinėlės nugraibymo ”. Ką ištvers rinka ”. “ prasiskverbimo ”. Prekės gyvavimo ciklo. “ aukštos kokybės įvaizdžio ”. “ tikslinė rinkos dalis ”. Rinkos segmentavimo. Psichologinės kainodaros. Sekimo lyderiu. “ paragauto obuolio ”. Atakuoti konkurentus. Gintis nuo konkurentų. KAINŲ NUSTATYMO METODAI Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Nenuostolingumo metodas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Užantspauduoto voko. Konkurencinių pasiūlymų. Konkurencinė situacija rinkoje. Grynoji konkurencija. Monopolistine konkurencija. Monopolistinė konkurencija. AB “ UTENOS TRIKOTAŽAS ” ir jos konkurentų prekių kainų analizė. Kainų politika. Didinti pelną , tačiau tą pelningumą didinti mažinant gamybos kaštus. Gamybos išlaidas , kokybę ir konkurenciją.
  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 31 KB
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (6206 žodžiai)
  • Universitetas
  • Aurelija
  • AB “Utenos trikotažas” kainų politika konkurentų atžvilgiu
    10 - 3 balsai (-ų)
AB “Utenos trikotažas” kainų politika konkurentų atžvilgiu. (2015 m. Gegužės 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-utenos-trikotazas-kainu-politika-konkurentu-atzvilgiu.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 02:19
×