AB „Utenos trikotažo“ rizikos analizė


Įvadas. Įmonės pristatymas. AB „Utenos Trikotažas“ pristatymas. AB „Utenos Trikotažas“ veikla. Gamybos (paslaugų) charakteristika. Įmonės tiekėjai. Įmonės konkurentai. AB „Utenos trikotažas“ aplinkos analizė. Artimosios aplinkos analizė. Tolimosios aplinkos analizė. Įmonės bankroto galimybių nustatymas ir įvertinimas. Kiekybinė įmonės rizikos analizė. Z koeficiento nustatymas ir įvertinimas. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas. AB „Utenos Trikotažas“ bankroto rizikos įvertinimas. Duomenų analizė, apskaičiuoti įvairias duomenų charakteristikas, pateikti gautus rezultatus, padaryti išvadas.

Konstravimas ( naudoja “Gerber” gaminių konstravimo ir išklotinių dėstymo programas);

Marginimo dizainas ( kuria marginimo raštus, atlieka korekcijas, paruošia raštus marginimui);

Pavyzdžių gamyba ( pagal klientų reikalavimus kuriamas atitinkamas stilius, foto ir prekybiniai pavyzdžiai, bet ruošiami etalonai masinei gamybai).

Verpalų dažymas ( yra modernus, pilnai automatizuotas japonų kompanijos "Thies" verpalų dažymo cechas);

Pavyzdžių dažymas (pavyzdžiams skirtos medžiagos dažomos kompanijos "Thies" mini dažymo įrengimuose);

Ištisinis marginimas ( max 5 spalvos, marginimo technikos: pigmentinis, lakinis, išėzdinimo, išdeginimo, iškilus, su gliteriu);

Vietinis marginimas (naujausi vienetinio marginimo įrengimas (iki 14 spalvų), marginimo technikos: pigmentinis, lakinis, išėzdinimo, išdeginimo, iškilus, su gliteriu).

Fiziko mechaninė laboratorija ( šioje laboratorijoje atliekama visų pirktinių verpalų kokybės patikra);

Medžiagų laboratorija (šioje laboratorijoje atliekami kokybės testai:- medžiagos ir gaminių skalbimo testai- medžiagos m2 svorio testai- spalvos atsaparumo testai (trinčiai, prakaitui, skalbimui).

Kiti parduotuvių tinklai drabužiais ir trikotažo gaminiasi prekiaujantys tinklai, užsienio gamintojų trikotažo gaminių importuotojai, paprasti turgaus prekiaiviai.

UAB „Lelija“ - yra didžiausia drabužių gamintojas Lietuvoje, gaminti kasmet maždaug 1,5 milijono viršutiniai drabužiai iš tekstilės drabužius vyrams, moterims ir vaikams, iš kurių apie 80% yra eksportuojama į Vakarų Europos ir Skandinavijos šalių. Kostiumai, švarkai, sportiniai švarkai (bleizeriai), kelnės, paltai, lietpalčiai, sijonai, marškiniai, palaidinės, marškinėliai, suknelės ir uniformoms, kurios sudaro didžiąją įmonės asortimentą;

Įmonės artimoji aplinka, tai tie išoriniai veiksniai, kurie turi tiesioginę įtaką įmonės veiklai, tai esami ir potencialūs konkurentai, tiekėjai, vartotojai ir galimi produkcijos pakaitalai.

Įėjimo į rinką kartelė yra aukšta, todėl potencialių konkurentų gresmė yra maža. Norint pradėti veiklą reikia didelių investicijų, nes įrengimai yra brangūs, o onrint rinkoje įsitvirtinti reikia turėti naujausią įranką kad pranoktum konkurentus. Be to, jau rinkoje esančios įmonės turi ilgametes tradicijas, bei patirtį. Vartotojus lengviau būtų patraukti mažesne kaina, kurios naujai besikuriančios įmonės beveik negalėtų pasiūlyti. Kalbant apie teikėjus, derybinė galia yra maža, nes tiekėjų yra daug, tiek technologinių, tiek medžiagos, todėl nėra sunku vieną pakeisti kitu.

Politinė aplinka. šiuo atveju įmonėms yra palanki. Sąlygos ypač pagerėjo įstojus į ES, nes palengvėjo eksporto sąlygos į kitas Europos šalis. Kol kas šalyje politinė aplinka yra stabili, o geri santykiai su Baltijos šalimis lemia lengvesnį patekimą į jų rinkas.

  • Microsoft Word 109 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2414 žodžiai)
  • Universitetas
  • Inga
  • AB „Utenos trikotažo“ rizikos analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
AB „Utenos trikotažo“ rizikos analizė. (2019 m. Balandžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-utenos-trikotazo-rizikos-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 08 d. 01:56
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo