AB žemaitijos pienas produktų paklausos tyrimas


Įvadas. Atskleisti AB“Žemaitijos pienas“ charakteristiką, jos misiją bei tikslus. Ištirti AB „Žemaitijos pienas“ rinką. Prekės grupės tyrimas. Prekių klasifikavimas. Duomenų rinkimo metodo pagrįstumas. Anketos analizavimas (diagramosIšvados. Literatūra. Priedas ANKETA.


Įmonės misija: Tiekti vartotojui šviežią ir kokybišką produkciją, didinti gaminių asortimentą. Užimti ne mažiau kaip 40( aplinkinių rajonų rinkos ir 30( šalies rinkos. Kasmet didinti parduodamos produkcijos perkamumą 5(.

AB “Žemaitijos pienas” – gerai žinoma, rinkoje įsitvirtinusi įmonė, turinti savo vartotojus, į kuriuos orientuoja savo produkcijos gamybą. Pieno produktų vartojimas labai nežymiai priklauso nuo amžiaus, lyties ir išsilavinimo. Atsižvelgiant į aukštesnes nei kitų pieno perdirbėjimų kainas, AB „Žemaitijos pieno“ rinka pritaikyta vidutines ir didesnes nei vidutines pajamas gaunantiems vartotojams, kurie rūpinasi savo sveikata bei vertina kokybę. Reikia pažymėti tai, kad dažniausiai maistą (vadinasi ir pieno produktus) šeimai perka moterys, o pagrindiniai pieno produktų vartotojai yra vaikai, į juos labiausiai ir orientuojasi AB „Žemaitijos pienas“. Taigi šeimos, kuriose yra ir vaikų, vartoja daugiau pieno produktų, nes žino, kad kalcis esantis juose yra ypač naudingas augančiam organizmui. AB „Žemaitijos pienas“ turėtų orientuotis į 25 – 35 metų amžiaus asmenis, nes dauguma jų jau yra sukūrę šeimas, augina vaikus, todėl daugiau perka pieno produktų.

  • Microsoft Word 29 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1012 žodžiai)
  • Kolegija
  • Gintarė
  • AB žemaitijos pienas produktų paklausos tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
AB žemaitijos pienas produktų paklausos tyrimas. (2016 m. Gruodžio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/ab-zemaitijos-pienas-produktu-paklausos-tyrimas.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 13 d. 16:27
×
127 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo