Aerobika referatas (2)


Aerobika - tai besikartojantys fiziniai pratimai, kurių metu yra panaudojama kiek įmanoma daugiau raumenų grupių. Patarimai prieš pradedant mankštintis. Per didelis kruvis. Paplite mitai - beprotiški teiginiai ? Jegos treniruote. Aerobine treniruote. Aerobikos atsiradimas. Tempimas. Aerobikos treniruotė. Aerobikos terminai.

Jie yra atliekami tam tikrą laiko tarpą. Atliekant fizinius pratimus širdies ir kraujagyslių sistema (širdis, plaučiai ir kraujagyslės) reaguoja į padidėjusį fizinį aktyvumą, nes į ląsteles patenka daugiau kraujo ir organizmas yra geriau aprūpinamas deguonimi. Reguliarūs pratimai gerina fizinę būklę, nes širdis tampa stipresnė ir dirba daug efektyviau. Ji gali perpumpuoti daugiau kraujo, o tuo pačiu geriau aprūpinti organizmą deguonimi. Gerėjant fiziniam pajėgumui, jūs ilgiau išliksite darbingesnis, galėsite daugiau dirbti, o po sunkių fizinių krūviu daug greičiau gryš jėgos.

Mankšta, aerobika, bėgiojimas, plaukimas ir kiti fizinio aktyvumo būdai gali padėti lengviau įveikti nuovargį, pagerinti savijautą ir suteikti daugiau energijos. Jav yra įprasta skatinti darbuotojus eiti į sporto sales, nes jau seniai žinoma, kad aktyviai laiką praleidžiantys žmonės yra darbingesni.

Sakoma, kad mankšta ne tik prailgina gyvenimą, bet ir suteikia gyvenimui daugiau spalvų ir teigiamų pojūčių. Dar svarbiau, kad mankšta padeda įveikti įtampą, psichologinį nuovargį ir depresiją. Manoma, kad 2-3 savaites trunkančios reguliarios fizinės iškrovos sumažina nerimą lydinčius simptomus ir sugrąžina pozityvią nuotaiką, o psichoterapijoje darbo terapija yra viena efektyviausių depresijos gydymo formų. Tai yra savaime suprantama, turint galvoje, kad sportuojantys žmonės daug greičiau užmiega ir jų miegas yra kokybiškesnis, nes žmogus geriau pailsi. Vis dėlto specialistai pataria baigti sportuoti bent pora valandų prieš miegą.

Tačiau bene daugiausiai žmonių sportuoja ne dėl sveikatos, bet ir dėl grožio. Net ir geriausia dieta nepadės sugrąžinti ar išlaikyti gražias kūno linijas, jei nedarysime bent elementarių, raumenis lavinančių pratimų. Nueikite patys į bet kurį sporto klubą ir įsitikinsite, kad čia susirenkantys žmonės labiausiai džiaugiasi atsikratę papildomų kilogramų. Kai kurie tyrimai rodo, kad aktyvų gyvenimo būdą galima sieti su mažesne rizika susirgti tiesiosios žarnos vėžiu, o moterims - krūtų vėžiu bei kitomis moteriškomis ligomis.

Tinkamai parinkus aerobikos programas, aerobikos pratimai gali padėti įvairiomis ligomis sergantiems žmonėms: profilaktiškai apsisaugant nuo širdies ir kraujagyslių ligų, diabeto, apkūnumo, artrito, nerimo, priešmenstruacinio sindromo ir begalia kitų ligų. Neverta net minėti, kad organizmo grūdinimas ir stiprinimas labai teigiamai veikia visą žmogaus imuninę sistemą.

  • Kūno kultūra Referatas
  • Microsoft Word 28 KB
  • 2011 m.
  • 9 puslapiai (3548 žodžiai)
  • Rugugu
  • Aerobika referatas (2)
    8 - 1 balsai (-ų)
Aerobika referatas (2). (2011 m. Balandžio 19 d.). https://www.mokslobaze.lt/aerobika-referatas-2.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 20 d. 10:02
×