AIDA modelis, palyginimas tarp gero ir blogo


Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos dizaino fakulteto dizaino katedra.   Edita Šerlat DD15D gr. Vilnius. Vizualizacija reklama. Pristatymas. AIDA modelis,. palyginimas. tarp gero ir blogo. 2017m. Aida modelis. AIDA modelis yra tik vienas iš daugelio modelių. Sąmoningumas – Vartotojas supažindinamas su produktu ar prekės ženklu (paprastai per reklamą). A-attention (demesio pritraukimas) Jis pritraukia savo kurybiskumu. Išvados. Aida modelis paskatintą potencialius klientus nusipirkti / užsisakyti efektiviau,jūsų prekę ar paslaugą.


A-attention (demesio pritraukimas) Jis pritraukia savo kurybiskumu. Turi labai kreativias idejas. I – Interests (susidomėjimo sukelimas) Interesas kyla dėl jų skandaliniu video. Kartais vaizdo įrašai ant tiek skandaliniai, kad jie ir sukelia kliento dėmesį. D – Desire (troškimas, sukelti nora įsigyti, troksti) Pritraukia savo ryškią ir spalvinga pakuote, isskitiniu stiliu.

  • MS PowerPoint 515 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (183 žodžiai)
  • Profesinė mokykla
  • Edita
  • AIDA modelis, palyginimas tarp gero ir blogo
    10 - 2 balsai (-ų)
AIDA modelis, palyginimas tarp gero ir blogo. (2017 m. Rugsėjo 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/aida-modelis-palyginimas-tarp-gero-ir-blogo.html Peržiūrėta 2020 m. Kovo 31 d. 15:46
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo