AIDA modelis palyginimas


Vizualizacija reklama. Pristatymas. AIDA modelis,. Palyginimas. AIDA- yra modelis, skirstantis pardavimo veiksmų ir reklamos poveikį į keturias fazes. Apie skittles. A-attention (demesio pritraukimas) I – Interests (susidomėjimo sukelimas) D – Desire (troškimas. "Skettles" buvo ikurtas. "Skettles„ posterai. A-attention (demesio pritraukimas) Jis pritraukia savo kurybiskumu. Įšvada. Aida modelis paskatiną klientus pirkti efektiviau.


A-attention (demesio pritraukimas) I – Interests (susidomėjimo sukelimas) D – Desire (troškimas, sukelti nora įsigyti, troksti) A – Action (Nurodymas veikti, for example (just do it).

"Skettles" buvo ikurtas 1974m. "Skettles" vaivorykštės kampanija "Skite" yra viena iš ilgiausių kampanijų reklamos istorijoje 2008 m. Kūrybingumo apdovanojimų nugalėtojas: "Skittles: Touch".

A-attention (demesio pritraukimas) Jis pritraukia savo kurybiskumu. Turi labai kreativias idejas. I – Interests (susidomėjimo sukelimas) Interesas kyla dėl jų skandaliniu video. Kartais vaizdo įrašai ant tiek skandaliniai, kad jie ir sukelia kliento dėmesį.

  • MS PowerPoint 4498 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (271 žodžiai)
  • Kolegija
  • Edita
  • AIDA modelis palyginimas
    9 - 4 balsai (-ų)
AIDA modelis palyginimas. (2017 m. Rugsėjo 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/aida-modelis-palyginimas.html Peržiūrėta 2020 m. Balandžio 04 d. 14:45
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo