AIDA verslo modelio action dalis


AIDA – action dalis. Action etape klientui svarbus paskatinimas įsigyti norimą prekę. Action modeliui patartinos naudoti technikos. Pasakyti, kad pasiūlymas galioja iki tam tikro nustatyto laiko. Naudoti bet kurias kitas pardavimų skatinimo technikas. Pagalvokite, kurį rinkodaros kanalą / platformą naudosite ir kaip norėsite pritraukti būsimus klientus. AIDA Action modelio veiksmo naudojimas padės užtikrinti. Mokėjimas pritaikyti šį. Galiausiai, kai vartotojas susidarys teigiamą nuomonę apie prekės ženklą.


Action etape klientui svarbus paskatinimas įsigyti norimą prekę. Potencialūs vartotojai turi būti ne tik įtikinti, kad jiems reikia Jūsų siūlomos prekės / paslaugos, bet ir būti paskatinti jas nusipirkti būtent čia ir dabar.

Pasakyti, kad pasiūlymas galioja iki tam tikro nustatyto laiko; Pasiūlyti išskirtinę, unikalią nuolaidą, asmeninę privilegiją, galiojančią tik siauram asmenų ratui – lojaliems klientams, ar Jūsų prezentacijos dalyviams ar pan.; Perkant iki nustatyto laiko pasiūlyti nemokamų priedų ar dovanų;.

Naudoti bet kurias kitas pardavimų skatinimo technikas; Aiškiai apibrėžti, ką jie praranda su kiekviena diena, su kuria jie dar neužsisako Jūsų produkto; Sukelti emocijas, pabrėžiant produkto svarbą kliento šeimai, sveikatai, finansinei gerovei ar pan.

  • MS PowerPoint 33 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (281 žodžiai)
  • Universitetas
  • Ignas
  • AIDA verslo modelio action dalis
    10 - 3 balsai (-ų)
AIDA verslo modelio action dalis . (2020 m. Kovo 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/aida-verslo-modelio-action-dalis.html Peržiūrėta 2020 m. Gegužės 30 d. 14:26
×
109 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo