APB Apranga įmonės finansinė analizė (2)


Įvadas. Finansinės analizės teoriniai aspektai. Finansų analizės samprata. Finansų analizės tikslai. Pagrindiniai finansų analizės santykiniai rodikliai. Pelningumo (rentabilumo) rodikliai. Apb „Apranga“ finansinė analizė. APB „Apranga“ veikla. Pelningumo rodiklių analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


Įvade aprašykite namų darbo temos aktualumą, nurodykite tyrimo objektą, darbo tikslą ir uždavinius.

Teorinėje dalyje apžvelkite finansinės analizės sampratą, tikslus, pagrindinius finansinius santykinius rodiklius.

Tiriamojoje dalyje apskaičiuokite, išanalizuokite ir įvertinkite pasirinktos įmonės pelningumo rodiklius.

Namų darbo pateikimo dėstytojai terminas – iki 2016 m. kovo 21 d.

Tyrimo objektas. APB „Apranga“ finansinė būklė ir jos veiklos perspektyvos.

Darbo tikslas. Išnagrinėjus finansinės analizės teorinius aspektus, analizės metodų pagalba įvertinti APB „Apranga" finansinę būklę, atlikti jos prognozę ir pateikti pasiūlymus tolimesnei sėkmingai veiklai vykdyti.

1. Bendrasis pelningumas (bendrojo pelno marža) (Rb) – bendrojo pelno (Pb) ir pardavimų kiekio (BP) santykis:

2. Pardavimų pelningumas (veiklos pelno marža) (Rv) – veiklos pelno (Pv) ir pardavimų kiekio (BP) santykis:

3. Neto (grynojo) pelno marža (Rgr) – pelno, atskaičius mokesčius (Pgr), ir pardavimų kiekio (BP) santykis:

4. Investicijų grąžos rodiklis (INVgr) – pelno, atskaičius mokesčius (Pgr), ir viso turto (Kb) santykis:

6. Apyvartinio kapitalo grąža (ApKgr) – pelno, atskaičius mokesčius (Pgr), ir apyvartinio kapitalo (Kapy) santykis:

Įmonė veiklą pradėjo 1945 m. kaip drabužių ir avalynės didmeninė prekybos bazė. 1993 m. atsisakius didmeninės prekybos funkcijų, pradėtas plėtoti mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje, nuo 2003 m. – Latvijoje, nuo 2004 m. – Estijoje. Nuo 2004-ųjų „Aprangos“ grupė yra „Inditex“ grupės partnerė Baltijos šalyse.

APB „Apranga“ finansinės būklės vertinimui buvo pasirinkti šie rodikliai: pelningumui analizuoti - bendrojo pelningumo, grynojo pelningumo, pardavimų pelningumo rodikliai.

Atlikus APB „Apranga“ finansinę analizę pritaikant santykinių rodiklių analizės būdą, nustatyta, jog įmonės finansinė būklė pastaraisiais metais pablogėjo, nors pardavimai turi tendenciją didėti. Remiantis atliktais skaičiavimais ir atlikus APB „Apranga“ finansinę analizę, būtina pateikti pasiūlymus, kurie galėtų pagerinti įmonės finansinę būklę ateityje:

Įmonei būtina atkreipti dėmesį į pardavimų apimties didėjimą. Per visą 2013-2015 metų laikotarpį jie padidėjo tik 1-2%. Toks augimas yra labai nedidelis. Būtina naudoti intensyvesnę pardavimų politiką, platinant naujų prekių ženklų asortimentą pritraukti daugiau klientų, naudojant lankstesnius klientų atsiskaitymo būdus.

Įmonei reiktų keisti marketingo ir konkurencijos strategiją. Tai rodo kasmet mažėjantis bendrojo pelningumo rodiklis. Pasinaudoti socialinių tinklų pagalba, vystyti partnerystę.

  • Microsoft Word 54 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2291 žodžiai)
  • Universitetas
  • Guoda
  • APB Apranga įmonės finansinė analizė (2)
    10 - 2 balsai (-ų)
APB Apranga įmonės finansinė analizė (2). (2017 m. Gruodžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/apb-apranga-imones-finansine-analize-2.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 20 d. 17:17
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo