APB Apranga įmonės marketingo veiklos planavimas (2)


Įvadas. Verslo įmonės marketingo planas. Verslo įmonės rinkodaros plano dalys. Marketingo aplinkos elementai. Tikslinės rinkos segmentavimas. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. AB „Apranga“ pristatymas. Įmonės charakteristika. Įmonės tikslai. Įmonės politika. Veiklos kryptys. Pagrindiniai konkurentai. Apb „Apranga“ misija, vizija, vertybės. Įmonės tikslinė rinka. Rinkodaros komplekso elementų apibūdinimas. Ssgg analizė. „Apranga“ išorinės aplinkos analizė (pest). Išvados. Literatūros sąrašas.


Šiuo metu „Aprangos” grupė Baltijos šalyse valdo 183 parduotuvių tinklą: Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje. Iš viso prekiaujama 200 skirtingais prekiniais ženklais. Įmonėje dirba 2111 darbuotų bei 2016 metų apyvarta siekė 214, 2 mln eur. „Aprangos" grupę sudaro pagrindinė įmonė APB „Apranga" ir 17 dukterinių įmonių.

„Apranga“ vizija – būti pirmaujančia rūbų prekybos įmone Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, taip pat skverbtis ir į kitas rinkas.

„Apranga“ misija – orientuota į klientų norų bei pageidavimų patenkinimą. Pagrindinis tikslas – aprūpinti įmonės klientus kokybiška produkcija. Taip pat svarbus ir tinkamas klientų aptarnavimas, nes tik patenkintas klientas sugrįš vėl ir vėl. Bendrovei svarbu sudaryti kuo geresnę nuomonę apie save ir taip pritraukti klientus.

Darbuotojų suinteresuotumas pelno didinimu, suteikiant jiems teisę į tam tikrą pelno dalį;

Darbuotojų įtraukimas į bendrovės strategijos ir tikslų formavimą ir įgyvendinimą;

Optimali prekybos apimtis ir struktūra, optimali rinkos dalis, prekybos ir sandėliavimo pajėgumų sutikimas su prekybos apimtimi, realizavimo kelių optimizavimas;

Apimties didinimas, kaštų mažinimas, pelno ir rentabilumo didinimas, dividentų normos didinimas;

Prekės yra perkamos nepriklausomai ar tai yra miesto, ar kaimo gyventojas;

„Aprangos“ grupė Lietuvoje kaip ir kitose Baltijos šalyse veikia jau nemažą laiko tarpą per ir yra žinoma šalyje. Vartotojai yra patenkinti gauna drabužių pasiūla. Šiai dienai „Apranga“ dirba labai stabiliai, siekia aukštų finansinių rezultatų.

APB „Apranga“ vartotojus sudaro įvairių amžiaus grupių žmonės, nuo pačių mažiausių – vaikų, iki vyresnio amžiaus moterų bei vyrų. Taip pat didelę dalį visų parduotuvių tinklų bei prekės ženklų užima jaunimo parduotuvės bei prabangios ir aukštos klasės parduotuvės moterims ir vyrams.

„Aprangos“ prekės – labai konkrečios, tai yra drabužiai, avalynė ir aksesuarais,viskas kas reikalinga žmogaus įvaizdžiui formuoti. Dažniausiai perkama prekė supakuojama į maišelį su prekės ženklo pavadinimu ar atributika.

Šios įmonės prekių kainos, kaip suprantama, nėra vienos ir konkrečios. Viskas priklauso nuo drabužio modelio, medžiagų, kilmės šalies ir kitų faktorių. Kainos vidutiniškai svyruoja nuo 9,99 – 199,99€. Išsimokėtinai prekių pirkti negalima, tačiau yra daromi sezono išpardavimai arba praėjus tam tikram laiko tarpui prekės nukainuojamos.

Pasiskirstymas šios uždarosios akcinės bendrovės yra gana geras, produktų dažniausiai netrūksta, sandėliuose visada yra norimų dydžių ir spalvų drabužių bei avalynės, jei pasitaiko išimčių pardavėjai privalo, esant kliento norui, susisiekti su artimiausia jų prekinio ženklo parduotuve ir pasidomėti / rezervuoti prekę kitoje artimiausioje parduotuvėje jei jos neturi. „Aprangos“ parduotuvių galima rasti įvairiose vietose : miesto/gyvenvietės centre, prekybos centruose ir kt. Parduotuvių yra daug, jų pasiskirstymas yra geras ir platus, jas galime rasti šalies didmiesčiuose, taip pat net mažesniuose miesteliuose, tačiau didžiausias pelnas gaunamas iš tų parduotuvių, kurios yra lengva pastebimos, kuriose per dieną apsilanko daug žmonių.

Rėmimas. APB „Apranga“ reklama yra tikrai matoma ir efektyvi, ją galime pamatyti televizijoje, spaudoje, internete, miesto stenduose bei vitrinose. Elektroninė komunikacija su žmonėmis yra labai efektyvi kadangi kiekvienas šiuolaikis prekės ženklas save reklamuoja ir taip palaiko ryšys su žmonėmis internetineme portale „Facebook“ bei tinklalapiuose aktyvuotose skiltyse, kuriose žmonės gali rašyti laiškus, patiekti klausimusi ir t.t. Kalbant apie paramas, tokio mąsto ir žinomumo įmonė, kaip „Apranga“ studentų ar įvairių nežinomų organizacijų neremia, ši įmonė labaiu orientuota į didelio mąsto renginius ir žmonių grupes.

  • Marketingas Referatas
  • Microsoft Word 344 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (4428 žodžiai)
  • Universitetas
  • Diana
  • APB Apranga įmonės marketingo veiklos planavimas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
APB Apranga įmonės marketingo veiklos planavimas (2). (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/apb-apranga-imones-marketingo-veiklos-planavimas-2.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 16:53
×