APB Apranga įmonės marketingo veiklos planavimas


Apranga įmonės marketingo veiklos planavimas. APB ,,Apranga”. Įmonės registracijos data 1993 m. „Aprangos“ grupė valdo 6 skirtingų tipų parduotuvių tinklus ar atskiras parduotuves Lietuvoje. Ekonominis. Konkurentai. Ssgg (swot) analizė. P modelis- product, price, place, promotion. Rinkodaros komplekso elementų apibūdinimas. Pest.


Darbo tikslas – išnagrinėti APB ,,Aprangos” marketingo veiklos planavimą. Šiam tikslui pasiekti keliami uždaviniai: Pristatyti įmonę; Atlikti SSGG analizę; Apibūdinti marketingo komplekso elementus; Atlikti ,,Aprangos“ išorinės aplinkos analizę.

Įmonės registracijos data: 1993 m. kovo 1 diena. Įmonės veikla: „Apranga“ yra mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse, bendradarbiaujanti su garsiausiais prekės ženklais pasaulyje.

UAB "MG Baltic Investment" – 57,78% Swedbank AS (Estonia) clients – 10,20% UAB "Minvista" - 10% Kiti – 22,02%.

UAB „Apranga“ vartotojus sudaro įvairių amžiaus grupių žmonės, nuo pačių mažiausių – vaikų, iki vyresnio amžiaus moterų bei vyrų.

„Aprangos“ prekės – labai konkrečios, tai yra drabužiai, avalynė ir aksesuarais-tai kas reikalinga žmogaus įvaizdžiui formuoti. Dažniausiai perkama prekė supakuojama į maišelį su prekės ženklo pavadinimu ar atributika.

Šios įmonės prekių kainos, kaip suprantama, nėra vienos ir konkrečios. Viskas priklauso nuo drabužio modelio, medžiagų, kilmės šalies ir kitų faktorių. Kainos vidutiniškai svyruoja nuo 9,99 – 199,99€.

Pasiskirstymas : produktų dažniausiai netrūksta, sandėliuose visada yra norimų dydžių ir spalvų drabužių bei avalynės, jei pasitaiko išimčių pardavėjai privalo, esant kliento norui, susisiekti su artimiausia jų prekinio ženklo parduotuve ir pasidomėti / rezervuoti prekę kitoje artimiausioje parduotuvėje, jei jos neturi.

  • MS PowerPoint 2026 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 23 puslapiai (560 žodžiai)
  • Universitetas
  • Diana
  • APB Apranga įmonės marketingo veiklos planavimas
    10 - 2 balsai (-ų)
APB Apranga įmonės marketingo veiklos planavimas . (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/apb-apranga-imones-marketingo-veiklos-planavimas.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 19 d. 22:29
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo