Asmens socialinės istorijos plėtros schema


Informacija apie asmenį. Rūpestis, poreikis, problema. Priedas nr. 1. Informacija apie asmens pajamas. Priedas nr. 2. Informacija apie asmens turtą. Priedas nr. 4. Deklaracija. Priedas nr. 5. Paraiška socialinėms paslaugoms gauti. Priedas nr. 6. Kliento eko. žemėlapis.


Našlė; krikščionė; baltaodė; pagalbos kreipėsi pati; mirus vyrui pajamos ženkliai sumažėjo, tad dabar moteris negali apsirūpinti gyvybiškai būtinais dalykais: maistu, higienos priemonėmis, buitiniais reikmenimis, iš mažos pensijos negali apmokėti mokesčių už šildymą ir elektrą.

IV. Klientė tikisi gauti socialinę išmoką (pašalpą) dėl negalios, reikalauja kompensacijos už šildymą, tikisi socialinės darbuotojos, kuri padės kasdieniniame gyvenime.

I. Baigė Šiaulių Jovaro vidurinę mokyklą; aukštosios mokyklos nebaigė, nes baigusi mokyklą susirado darbą; turi vidurinį išsilavinimą.

I. Klientė nepalaiko jokių reikšmingų santykių už šeimos ribų po vyro mirties; jos lūkesčiai palaikyti ryšius už namų aplinkos, tačiau nėra galimybių dėl judėjimo negalios.

I. Klientės sunki finansinė padėtis po vyro mirties. Klientė nesugeba visapusiškai savimi pasirūpinti.

I. Klientei po vyro mirties, t.y. 2014 metai, trūksta lėšų įsigyti būtiniausiems gyvenimiškiems dalykams. Dėl patirtos avarijos 2013 metais klientės judėjimas buvo apribotas; jau nuo 2014 metų, 3 ketvirčio, klientė reikalauja šildymo kompensacijos, tačiau nesėkmingai. Lyg šiol ji kompensacijos negauna. Moteris šią problemą sprendžia viena, nes neturi artimųjų, kaimynų ar draugų, kurie jai padėtų.

  • Microsoft Word 27 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (770 žodžiai)
  • Kolegija
  • Deimantė
  • Asmens socialinės istorijos plėtros schema
    10 - 3 balsai (-ų)
Asmens socialinės istorijos plėtros schema. (2016 m. Gruodžio 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/asmens-socialines-istorijos-pletros-schema.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 19 d. 02:08
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema