Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę lemiantys veiksniai


Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę lemiantys veiksniai. Įvadas. Sveikatos priežiūros organizacijų vaidmuo paciento pasirinkimui svarbus ir nuolat augantis. Tikslas. Išanalizuoti asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę lemiančius veiksnius. Uždaviniai. Išanalizuoti Sveikatos priežiūros pasirinkimą lemiančius veiksnius paciento požiūriu Išanalizuoti Lietuvos ligoninių kokybės vertinimo modelį. Literatūros apžvalga. Daugelyje pasaulio valstybių. Pirminės sveikatos priežiūros įstaigos pasirinkimą lemiantys veiksniai. Sveikatos priežiūros pasirinkimą lemiantys veiksniai paciento požiūriu. Pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis. Lietuvos ligoninių kokybės vertinimo modelio analizė. Ligoninių sveikatos priežiūros kokybės rodiklių vertinimo modelis 2012 m. Apibendrinimas. Sveikatos priežiūros įstaigos pasirinkimas suteikia pacientams galimybę. Išvados. Pakeitimai, reformos, strateginiai sprendimai sveikatos priežiūros sistemoje yra labai sudėtingi. Literatūros sąrašas.


Sveikatos priežiūros organizacijų vaidmuo paciento pasirinkimui svarbus ir nuolat augantis. Kokybiškos sveikatos paslaugos teikia realias galimybes patenkinti pacientų poreikius, taupyti išteklius, skatinti darbuotojų atsakomybę, ugdyti žinias ir didinti kompetenciją. Kokybiškos paslaugos naudingos ne tik pacientams, bet ir paslaugų teikėjams.

Išanalizuoti asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę lemiančius veiksnius.

Išanalizuoti Sveikatos priežiūros pasirinkimą lemiančius veiksnius paciento požiūriu Išanalizuoti Lietuvos ligoninių kokybės vertinimo modelį.

Daugelyje pasaulio valstybių požiūriui į pacientą ir jo poreikius pastaruoju metu teikiama ypatinga svarba daugėja PASP įstaigų - išaugo konkurencija reikalingi ASP paslaugų reikalingumo ir kokybės vertinimai.

Pirminės sveikatos priežiūros įstaigos pasirinkimą lemiantys veiksniai. Asmenys, kurių sveikata blogesnė, gerokai dažniau ir intensyviau naudojasi SP paslaugomis, todėl visą procesą neproporcingai veikia prastesnės sveikatos pacientų pasirinkimai. Teikiamų paslaugų kokybėViena pagrindinių pacientų nepasitenkinimo priežasčių yra komunikacijos stoka. Informacijos teikimas. Vienu iš svarbiausių tinkamo bendravimo aspektų galima įvardinti pacientų informavimą apie sveikatos būklę bei paslaugas.

  • MS PowerPoint 555 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (454 žodžiai)
  • Universitetas
  • Daiva
  • Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę lemiantys veiksniai
    10 - 2 balsai (-ų)
Asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybę lemiantys veiksniai. (2020 m. Gruodžio 01 d.). https://www.mokslobaze.lt/asmens-sveikatos-prieziuros-paslaugu-kokybe-lemiantys-veiksniai.html Peržiūrėta 2021 m. Sausio 28 d. 11:26
×
38 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo