Asmens sveikatos ugdymas: Mitybos planas


Asmens sveikatos ugdymas. Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją. Energijos poreikiai ir pusiausvyra darbo tikslas. Savarankiškas darbas. Apskaičiuoti maisto raciono 3 parų sudėtį ir kaloringumą , kurį asmuo realiai gauna. Baltymų , riebalų ir angliavandenių kiekį. Maisto produktų pavadinimas. Apelsinas , 2 virti kiaušiniai , 100g avižų dribsnių košės , stiklinė arbatos , stiklinė lieso pieno. Bananas , 200g graikiško jogurto , stiklinė vandens. Saujelė lazdyno riešutų , javainių batonėlis , stiklinė vandens. G jautienos nugarinės , 100g rudųjų ryžių , apipiltų cintrinos sultimis , virti brokoliai , stiklinė vandens. Saujelė uogų , saukštelis natūralaus riešutų sviesto , stiklinė vandens. Rekomenduojami produktai daržovės , žalumynai neribojama. Riešutai , sėklos , riebalai. Prieskoniai , pagardai.


Darbo tikslas – išanalizuoti maisto medžiagų sudėtį, pasirinkti mitybos kiekį atitinkantį fizinį aktyvumą, apskaičiuoti kūno masės indeksą ir įsivertinti savo fizinį pajėgumą.

Apelsinas, 2 virti kiaušiniai, 100g avižų dribsnių košės, stiklinė arbatos, stiklinė lieso pieno.

170g vištienos krutinėlės, salotos (agurkai, pomidorai, svogūnai, špinatai, alyvuogių aliejus), 80g grikių, stiklinė vandens.

150g jautienos nugarinės, 100g rudųjų ryžių, apipiltų cintrinos sultimis, virti brokoliai, stiklinė vandens.

  • Microsoft Word 428 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 9 puslapiai (1133 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vardenis
  • Asmens sveikatos ugdymas: Mitybos planas
    10 - 1 balsai (-ų)
Asmens sveikatos ugdymas: Mitybos planas. (2019 m. Gegužės 05 d.). https://www.mokslobaze.lt/asmens-sveikatos-ugdymas-mitybos-planas.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 15 d. 16:43
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema