Asmens sveikatos ugdymas: mitybos stebėsena


Asmens sveikatos ugdymas. Projektas. Mitybos stebėsena įvertinus kūno kompoziciją. energijos poreikiai ir pusiausvyra darbo tikslas –. Savarankiškas darbas. Apskaičiuoti maisto raciono 3 parų sudėtį ir kaloringumą , kurį asmuo realiai gauna. Baltymų , riebalų ir angliavandenių kiekį. Maisto produktų pavadinimas Kiekis Baltymai Riebalai. Margarinas 20 06 16. Dešra „ Daktariška “ 50. Suris „ Mocarela “ 50. Kava Latte 250 75. Pienas 300 10. Vištienos krūtinėlės file 300. Dribsniai 150 11 25 11. Žemės riešutai 100 26. Lašiša 250 47. Varškės apkepas 200. Kiaušiniai virti 100 12. Mitybos plano pavyzdys. Salotos 50g Vištiena 50g Ryžiai 100g Batonas 20g Margarinas. Juodas šokoladas 50g Juoda arbata. Didelis Obuolys 1 vnt. Pomidorai , Agurkai 100g Kiauliena 80g Grietinė 50g Bulvės 100g 50g riešutų Druska 3g Pipirai 2g Apelsinų sultys. Grūdėta varškė 100g Vanduo. P


Darbo tikslas – išanalizuoti maisto medžiagų sudėtį, pasirinkti mitybos kiekį atitinkantį fizinį aktyvumą, apskaičiuoti kūno masės indeksą ir įsivertinti savo fizinį pajėgumą.

Pirma diena: Angliavandeniai sudaro 55 % ( Atitinka ), riebalai 21 % (Atitinka) , baltymai 24 % (Neatitinka)

Antra diena: Angliavandeniai sudaro 59% ( Atitinka), riebalai 30%( Atitinka), baltymai 14% (Atitinka)

Trečia diena: Angliavandeniai 32% ( Neatitinka), riebalai 36%( Neatitinka), baltymai

Vienos dienos valgiaraštis (sporto, poilsio diena) Rekomenduojamas skysčių kiekis

  • Microsoft Word 624 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 7 puslapiai (1167 žodžiai)
  • Universitetas
  • Juozas
  • Asmens sveikatos ugdymas: mitybos stebėsena
    10 - 3 balsai (-ų)
Asmens sveikatos ugdymas: mitybos stebėsena . (2017 m. Gegužės 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/asmens-sveikatos-ugdymas-mitybos-stebesena.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 13:31
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema