Auditorija ir kaip ją pasiekti: Auditorijos ir informacijos perdavimo priemonių derinimas


Auditorija ir kaip ją pasiekti. Problema. Tikslas. Uždaviniai. Kas yra auditorija? Ryšių su visuomene auditorijos prigimtis. Vyresniojo amžiaus žmonės. Etninės grupės. Auditorijos bruožai. Auditorijos ir informacijos perdavimo priemonių derinimas. Ryšiai su žiniasklaida. Spausdintinė žiniasklaida. Spausdintinė žiniasklaida. Laikraščiai. Spausdintinė žiniasklaida. Žurnalai. Spausdintinė žiniasklaida. Knygos. Žodinė ir vaizdinė žiniasklaida. Žodinė ir vaizdinė žiniasklaida. Radijas. Žodinė ir vaizdinė žiniasklaida. Televizija. Žodinė ir vaizdinė žiniasklaida. Kinas. Internetinės informacijos perdavimo priemonės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Problema formuluojama tokiu klausimu: kaip pasiekti tam tikras auditorijas, pasitelkiant įvairias informacijos perdavimo priemones?

Pristatyti, kas yra auditorija, ir apžvelgti esminius jų bruožus. Apžvelgti ryšių su žiniasklaida rūšis, susipažinti su informacijos perdavimo priemonėmis ir jų pranašumais bei papasakoti, kaip juos pritaikyti konkrečioms auditorijoms.

Ryšių su visuomene specialistas privalo pasiekti skirtingą ir nuolatos besikeičiančią auditoriją. Vienas iš svarbiausių jo darbo aspektų – nustatyti tikslines auditorijas, kad galėtų atitinkamai pritaikyti komunikaciją.

Jie aktyviau balsuoja ir kur kas intensyviau saito laikraščius arba žurnalus bei žiūri televiziją negu kitos auditorijos.

Tokios grupės atsineša margaspalvę asmeninių vertybių, įpročių ir įsitikinimų įvairovę, kurį priimama lėtai, o kartais nenoromis. Svarbu įsidėmėti, kad mažumos sudaro daugybę tikslinių auditorijų, o ne vieną vientisą grupę su tokiais pačiais interesais, tad privaloma auditoriją apibrėžti labai atsargiai ir tiksliai.

Daugėjant tautinių mažumų gyventojų, didėja ir mažumų žiniasklaidos skaičius ir paplitimas, tad atsiranda didelė terpė, jeigu naujienų pranešimai bei straipsniai yra išversti į atitinkamas kalbas ir tinkami kultūriniu atžvilgiu.

Pastaruoju metu visuomenėje didėja: vaizdinė orientacija karšta parama atskiroms problemoms dėmesys asmenybėms ir įžymybėms stiprus nepasitikėjimas valdžia tarptautinė auditorija.

Kiekviena informacijos perdavimo priemonė turi savų pranašumų skirtingai komunikacijai. Specialistas kiekvienai kampanijai turi atsargiai rinktis tinkamas informacijos perdavimo priemones (kartais tik vieną jų).

  • MS PowerPoint 5932 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (837 žodžiai)
  • Universitetas
  • S
  • Auditorija ir kaip ją pasiekti: Auditorijos ir informacijos perdavimo priemonių derinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Auditorija ir kaip ją pasiekti: Auditorijos ir informacijos perdavimo priemonių derinimas. (2018 m. Lapkričio 24 d.). https://www.mokslobaze.lt/auditorija-ir-kaip-ja-pasiekti-auditorijos-ir-informacijos-perdavimo-priemoniu-derinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 17 d. 00:43
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!