Autobuso keleivių srauto analizė kursinis darbas


Įvadas. UAB „Busturas“ pristatymas. UAB „Busturas“. Keleivių maršrutų tinklas ir eksploataciniai rodikliai. Tiriamasis skyrius. Marštuto M-751 „Šiauliai – Vilnius – Šiauliai“ pristatymas. Keleivių srautų korespondencijos ir tyrimo metodas. Keleivių vežimo paslaugų kiekybiniai rodikliai. Keleivių srautų netolygumo įvertinimas. Skaičiuojamasis skyrius. Transporto priemonės ir jų charakteristikos. Organizacinis skyrius. Vairuotojų darbo ir poilsio nustatymas. M-751 autobusų maršruto eismo tvarkaraščiai. UAB „Busturas“ finansinių rodiklių apibūdinimas. Keleivių vežimo tarifai. Keleivių vežimo pajamas. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Mano tiriamasis maršrutas prasideda Šiauliuose, sekantis sustojimas Radviliškyje, o galutinis Vilniuje.

Transporto priemonių ir keleivių srautai gyventojų ir transporto ryšiai kelionių pasiskirstymas tarp viešojo transporto ir kitų transporto rūšių, darbo vietų ir gyvenamųjų vietų pasiskirstymas miesto teritorijoje ir pan., tai svarbūs ir nuolat besikeičiantys duomenys. Visa pagrindinė informacija apie nurodytus rodiklius gaunama iš natūrinių keleivių ir transporto ryšių tyrimo duomenų. Šioje duomenų surinkimo sistemoje galima išskirti tris pagrindinias rūšis:

Pagrindiniai tyrimai, kurių periodiškumas 10 m. Pagrindiniai duomenys surenkami apie keliones.

Patikslinamieji tyrimai, kurių periodiškumas 5 m. Dažniausia šių tyrimų tema gyventojų pasiskirstymas bei transporto sociologiniai tyrimai.

Operatyviniai tyrimai, kurių periodiškumas 1 m. Tuomet norint efektyviai ir kokybiškai organizuoti keleivių transportinį aptarnavimą būtina sistemingai gauti informaciją apie keleivių srautus. Keleivių srautų tyrimai tai rinkodaros tyrimų dalis. Gerai organizuoti tyrimai leidžią: nustatyti transporto veiklos paklausą, planuoti pajamas, įvertinti konkrečios transporto paslaugas teikiančios įmonės veiklą.

Keleivinio transporto darbas vertinamas tam tikrais rodikliais ir koeficientais, kurie buvo skaičiuojami kursiniame darbe. Rodikliai yra natūriniai, santykiniai ir vertiniai. Natūriniai rodikliai išreiškiami tokiais mato vienetais kaip kilometrai, keleivių skaičius, transporto priemonių skaičius ir pan. Vertinant transporto veiklą skaičiuojami sąlyginiai natūriniai rodikliai, kurie dar vadinami apyvartiniais rodikliais (keleivių vežimuose – keleivio kilometras). Santykiniai rodikliai įvardinami kaip dviejų rodiklių santykis (keleiviai per valandą). Vertinamaisiais rodikliais fiksuojamos pajamos ar išlaidos, tai yra rodikliai išreiškiami piniginiais vienetais.

Dėl transportinio proceso keleiviai vežami įvairias atstumais, tokia veikla gali būti apibūdinama transportinio darbo rodikliu, kuris paprastai vadinamas keleivių apyvarta, matuojamas keleivių kilometrais:

Keleivių kaitos koeficientas tam tikra prasme parodo maršruto organizavimo lygį; kuo šis koeficientas didesnis tuo trumpesniais atstumais važiuoja keleiviai, t.y. tuo daugiau kartų keleiviams reikia persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą, tuo ilgesnė kelionės trukmė. Čia slypi prieštaravimas tarp keleivių interesų ir transporto, įmonės pelno, t.y. kuo dažniau keičiasi keleiviai, tuo daugiau jie moka už važiavimą ir tuo didesnes pajamas gauna įmonės, tačiau keleivių atžvilgiu kelionė nepatogesnė ir brangesnė.

Didžiausias keleivių kaitos koeficientas buvo 2-oje korespondencijoje (1,047/1,186), o mažiausias 3-oje (1,03/1).

- maksimalus keleivių skaičius, keliaujantis tarp stotelių vienoje iš maršruto krypčių;

Apskaičiavus keleivių srauto svyravimą maršruto ilgiu nustatyta, kad didžiausias svyravimas yra 6-oje korespondencijoje 1.365, o mažiausias 3,4,7-oje korespondencijose 1.

M-751 autobuso maršruto darbo laikas prasideda nuo 5.15 valandos ryto darbo dienomis. Darbo dienomis bei šeštadieniais pirmasis autobusas nuo autobusų stoties pajuda 5 valandą ryto ir 15 minučių ,o paskutinis 18 valandą ir 25 minutės vakare. Sekmadieniais pirmasis autobusas išvažiuoja 9.30 ryte, paskutinis 14 valandų ir 45 minutės.

Už keleivių vežimą tarpmiestiniu susisiekimo maršrutu važiavimo bilietų kaina M-751 svyruoja nuo 35 lt iki 50 lt, bilietų kainnna skelbema autobusų stotyje, ir gali buti keičiama UAB ,,Busturas“ nuožiūra.

  • Microsoft Word 824 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (2909 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kristina
  • Autobuso keleivių srauto analizė kursinis darbas
    10 - 3 balsai (-ų)
Autobuso keleivių srauto analizė kursinis darbas. (2017 m. Sausio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/autobuso-keleiviu-srauto-analize-kursinis-darbas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 03 d. 09:24
×
110 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo