Automobilio sparno remonto technologija


Įvadas. Technologijos skyrius. Automobilio sparno remonto maršrutinė kortelė. Techninis darbo normavimas. Konstrukcinė dalis. Elektrodų laikiklio veikimo aprašymas. Elektrodų laikiklio konstrukciniai skaičiavimai. Išvados ir rekomendacijos. Informacijos šaltinių sąrašas.


Nustačius ir įvertinus automobilio priekinio sparno defektą, svarbu įvertinti kokiais ekonomiškai naudingai būdais bei priemonėmis ir laiko sąnaudomis tinkamai atlikti remonto darbus. Kad nuspręsti, kokį remonto būdą parinkti iš visų galimų, būtina išnagrinėti remonto būdų charakteristikas. Taigi šiame darbe ir bus aprašomi automobilio sparno remonto būdai, pateikiamos jų charakteristikos, sparno defekto pašalinimo planai, medžiagų ir įrankių (prietaisų, įrenginių) pasirinkimas, aprašoma sparno remonto maršrutinė kortelė bei kiti svarbūs kriterijai, kurie būtini vertinant defekto šalinimo mechanizmą.

Darbo tikslas – vadovaujantis automobilių kėbulo remonto būdais bei jų charakteristikomis, nustatyti tinkamiausią remonto būdą įvertinus ekonomiškumo ir laiko sąnaudų kriterijus.

Išvirinimas, metalo šlifavimas korozijos vietoje, naujos detalės keitimas, ruošinio įvirinimas.

Apskaičiuojama per metus remontuojamų su užduotyje nurodytais defektais dalių skaičius:

Per metus remontuojamų su užduotyje nurodytais defektais automobilio priekinių sparnų skaičius;

Priimu: z = 7 vnt. Tai neatitinka racionalų vidutinių detalių partijos dydį (10...20 vienetų).

Parenkant atskirų detalės defektų racionalius pašalinimo būdus, reikia užtikrinti kuo didesnę suremontuotos detalės ridą, esant kuo mažesnei detalės remonto savikainai.

Šaltkalviškas, vakuminis atstatymas be dažymo, remontinis dažymas, naujos detalės keitimas

išvirinimas, metalo šlifavimas korozijos vietoje , naujos detalės keitimas, ruošinio įvirinimas

Kursiniame projekte normuojamos dvi operacijos, kurias parenka projekto vadovas. Atliekant darbo techninį normavimą, užrašius normuojamos operacijos pavadinimą ir eilės numerį, reikia:

Q - atliekamo darbo pagrindinio parametro (apdirbimo ploto, m2; veržlių kiekio, vnt; skylių kiekio, vnt; dažomo ploto, m2) dydis

Rankena; 2 – apsauginis ekranas; 3 – galvutė; 4 – prispaudimo plokštelė; 5 – varžtas; 6 – guminė rankena; 7 – suvirinimo kabelis; 8 – suvirinimo kabelio tvirtinimo vieta.

Suvirintojas, laikydamas laikiklį dešinėje rankoje, įdeda 3 – 5 mm elektrodo galą į laikiklį. Prispaudimo plokštelė atsilenkia ir išstumia senojo elektrodo likutį, o pastūmus toliau, įsitvirtina naujasis elektrodas.

  • Microsoft Word 240 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (1761 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ruslan
  • Automobilio sparno remonto technologija
    10 - 2 balsai (-ų)
Automobilio sparno remonto technologija. (2017 m. Gruodžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/automobilio-sparno-remonto-technologija.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 20 d. 13:43
×